Gå til innhold

Bestille restplass/billigturer med rullestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg prøver fikse en kort reise for min mor (i rullestol), min søster og meg selv til sommeren. På tide vi får oss en jentetur :) Problemet er at jeg finner det veldig vanskelig å søke opp billigreiser, fordi det krever mer av flyplass og hotell (+ transport mellom disse) når min mor sitter i rullestol. Noen som har erfaringer her? Hvordan jeg burde går frem, hvor det er best å søke osv?

Alle disse restplassene er på en måte litt "ferdiggjort" - man tildeles jo bare et rom som er innad i prisen vi blir oppgitt. Jeg har så langt ikke kommet over noen måte å skrive inn at vi trenger handicap-rom?

Eneste måten jeg kommer over er å bestille fly og hotell separat - men da går vi fort glipp av billige reiser. Går vi rett og slett glipp av tilbud, fordi vi må ha litt ekstra hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt de som tilbyr restplasser. Operatørene har sikkert ulike løsninger.

En ting kan være å oppgradere når dere er fremme. Men lurest er det nok å snakke med dem på forhånd. Mange steder er jo ikke rullestolvennlige/en del hoteller har ikke heis osv...

Anonymous poster hash: d1800...fdd
Gjest Solstråla88
Skrevet

Har hatt med meg rullestol bruker på ferie før, men veldig lite er tilpasset de desverre, spedielt på syden hotell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...