Gå til innhold

Spm. angående bursdagsinvitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom 4 åringen hjem fra bhg med en bursdagsinvitasjon fra noen jeg ikke aner hvem er, eller har hørt om noen gang.

Hun sier dette barnet går på den andre avdelingen.

Dessverre passer ikke datoen for oss, men jeg lurer veldig på om jeg nå er "forpliktet" til å invitere dette barnet når mitt barn har bursdag??

Det hadde ikke gjort meg noe altså, hvis vi hadde planlagt en vanlige hjemmebursdag. Men planen vår var å ta med bare "vennindegjengen" fra avd. hennes (4 stk) på hyttetur og har ikke plass til flere...

Hva mener dere? Er man "forpliktet" til å gjeninvitere de man blir invitert i bursdag til?

Anonymous poster hash: f1610...eaf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er selvsagt ikke det.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg forventar ikkje at mini vert invitert til alle dei han inviterer.

Skrevet

Man har ikke oversikt over alle som feirer bursdag og når det er uansett? Liten sjanse for at det andre barnets mor i det hele tatt hører om at barnet ditt skal ha selskap. ville jeg tro.

Anonymous poster hash: d016e...43e
  • Liker 1
Skrevet

I går kom 4 åringen hjem fra bhg med en bursdagsinvitasjon fra noen jeg ikke aner hvem er, eller har hørt om noen gang.

Hun sier dette barnet går på den andre avdelingen.

Dessverre passer ikke datoen for oss, men jeg lurer veldig på om jeg nå er "forpliktet" til å invitere dette barnet når mitt barn har bursdag??

Det hadde ikke gjort meg noe altså, hvis vi hadde planlagt en vanlige hjemmebursdag. Men planen vår var å ta med bare "vennindegjengen" fra avd. hennes (4 stk) på hyttetur og har ikke plass til flere...

Hva mener dere? Er man "forpliktet" til å gjeninvitere de man blir invitert i bursdag til?

Selvsagt trenger dere ikke det.

Men skal dere ta med tre andre fireåringer på hyttetur med overnatting?

Anonymous poster hash: e4a77...cf9

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt trenger dere ikke det.

Men skal dere ta med tre andre fireåringer på hyttetur med overnatting?

Anonymous poster hash: e4a77...cf9

Ok, ser flere mener det, så da slår jeg meg til ro med det.

Nei, hytta er ikke så langt unna, så det blir bare en dagstur, og ett par av de andre mammaene skal også være med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...