Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #1 Del Skrevet 4. august 2004 ja jeg har utrolig nok greid å bli forkjøla i Italia Første dagen var nesa for jøævlig og tett og jeg måtte grynte med den og prøve å få det opp/ned. Andre dagen var det halsen. Helt til i går var det helt uoppløselig men i dag hoster jeg slim som bare den og det kommer fæle lyder når jeg hoster men som iallfall viser at det har løsnet. Men har noen noe tips mot skurrete stemme? Jeg har tatt en skje med hostesaft og stappa i meg doc og hatt kakao og tomatsuppe (lager en posjon til nå) men jeg skal ringe ei venninne om noen timer til og da er det gjerne et pluss å ha stemme Håper dette er bare noe som går fort over, jeg ble syk av å sovne på et tog med en psykopatisk aircondition... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 4. august 2004 #2 Del Skrevet 4. august 2004 du kan jo prøve å få i deg noe varmt drikke med honning i, det smører halsen din litt og lindre evt smerter i halsen. Det er mulig det kan hjelpe, ellers bør du hvile stemmen din mest mulig når du ikke må snakke slik at du ikke sliter masse på stemmebåndene osv. Veldig fort gjort å bli forkjøla når du er i varme land og har aircondition fordi temperaturforskjellen blir så stor. Du får ha god bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 Takktakk Den er nesten fin igjen nå, men jeg har funnet ut at å gå rundt og nynne på sanger jeg har dilla på i hjernen setter bare ned min syngeselvtillitt haha! Det blir forhåpentligvis bedre i morra, bare passe på å ikke snakke i høye tonefall for da har jeg stemmeskifte :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå