Gå til innhold

Dere som har opplevd "kjærlighet ved første blikk"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller umiddelbar forelskelse. Hvordan gikk det?

Er det ofte en indikasjon på at en passer sammen, eller er det mer en illusjon som før eller siden brister?

Anonymous poster hash: 60de6...8f1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

.

Endret av Noz
Skrevet

Det gikk ikke.

Dels av den enkle grunn at det skjedde da jeg var bare barnet. ;) Og det satt lenge i. Dessverre var det bare enveis, og om det hadde vært toveis så ville det sikkert gått på dunken uansett. Vi utviklet oss i svært forskjellige retninger, viste det seg.

Skrevet

Det har endt. Alle gangene. Så kærleik var det nok ikke. Men, umiddelbar gjensidig tiltrekning. Er veldig gøy! Men det er også mye fint med å bygge opp et godt grunnlag og utvikle kjærlighet på den måten. Oh, who I`m i kidding... Æ vil ha kjærlighet og lidenskap ved første øyekast! :rodmer:

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Det er egentlig ikke kjærlighet ved første blikk, men en spesiell form for tiltrekning ved første blikk. Kjærligheten kommer senere.

:)

Skrevet

Det gikk helt fantastisk bra! Kjærleik ved første blikk, kan sammenliknes med en dårlig amerikansk romantisk film.. Det ble oss 20 minutter senere og i 4 år fremover. Hadde det ikke vært for noen dumme ting som ødela for oss, så hadde det garantert vært oss enda.

Men hva var det som ødela da? Det gikk vel ikke bra om det ikke holdt i mer enn 4 år?

Anonymous poster hash: 10295...984

Skrevet

Det er egentlig ikke kjærlighet ved første blikk, men en spesiell form for tiltrekning ved første blikk. Kjærligheten kommer senere.

Eller kanskje eksepsjonelt god kjemi? :)

Skrevet

Det endte den ene gangen det har skjedd. Vi var sammen i mange mange år og har også ett barn, men pga hans destruktive side er vi ikke sammen i dag.

Vi går under betegnelsen bestevenner den dagen i dag, og det synes vi begge er kjempemoro! Kommer alltid til å være gla i hverandre og ønske den andre det beste i livet.

Anonymous poster hash: 93769...a4c
Gjest brutal_mann
Skrevet

Eller umiddelbar forelskelse. Hvordan gikk det?

Er det ofte en indikasjon på at en passer sammen, eller er det mer en illusjon som før eller siden brister?

Anonymous poster hash: 60de6...8f1

Det var fantastisk bra og jeg var aldri i tvil om jeg oppriktig ønsket å bli gammel sammen med henne. Dessverre var hun for umoden til å snakke om ting som skremte henne, så hun valgte den enkle løsningen å pule en annen fyr.

Skrevet

Det har gått veldig bra. Vi passer veldig godt sammen. :)

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Eller kanskje eksepsjonelt god kjemi? :)

Kanskje.

Jeg husker fortsatt første gangen jeg så hun jeg nå liker og det er godt over ett år siden. Gikk lang tid før jeg forelsket meg i henne, men så med en gang at hun var spesiell for meg.

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

.

Endret av Noz
Skrevet

Jeg har opplevd det. Forholdet varte i 9 år, med barn og hele pakken.

Han ble dessverre alkoholiker, og da forsvant den fine kjæresten og pappaen også..,,

Ville aldri vært den opplevelsen foruten, og det stikker fortsatt i hjertet når jeg tenker tilbake på det ,-(

Anonymous poster hash: 98c81...186

Skrevet

Det endte. To ganger.

Er nå straks 32 og har snart vært sammen med mannen i 13 år. Vi var venner først og det gikk over fra bekjentskap over felles interesse, vennskap og deretter flørt i løpet av litt over ett års tid.

Så jeg heier på oppskriften om et godt vennskap i bunnen, men andre kan ha flaks med andre oppskrifter. :) Du kommer ingen vei uten å forsøke, så lykke til uansett!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Første gangen varte det i 15 samfulle år før noen hjelpende ryktesmeder slo hull i idyllen med usannheter.

Nå tør jeg ikke telle dager, men det har så langt vart i mer enn ett og et halv år.

- den følelsen når du møter et blikk og hele verden står stille.

• Liker 2
Skrevet

Om det var kjærlighet vet jeg ikke, men det var absolutt magisk.

Nå skal det sies at vi begge visste om den andre, men vi hadde ikke "sett hverandre" før denne sommerkvelden sent på 90-tallet. Plutselig slo lynet ned og det var gjensidig. Det var helt feil tid og feil sted, men det ble noen måneder med småroting. Det var alltid som en magnet og hele verden forsvant.

Det ble aldri noe mer og vi ble opptatt på hver vår kant. Et kjært minne og ikke noe mer. Jeg tror ikke denne magien ville overlevd mange mandager... men kanskje det bare er en unnskylding slik at jeg slipper å tenke på hva som kunne vært :)

Anonymous poster hash: f2e89...a1d
  • Liker 1
Skrevet

Var bare 15 år, og det røk etter 1 år pga foreldrene hans var helt sprø

Anonymous poster hash: 837bb...8de
Skrevet

9 år siden og vi er sammen ennå, kommet oss gjennom diverse kneiker så langt, gift på sjette året. Fremdeles forelsket, faktisk.

Anonymous poster hash: 13acf...38e

Skrevet

Det endte ganske dårlig. Forelskelsen var bare ensidig og har til dags dato vart i 2 år. Håper den skal slippe i år en gang

Anonymous poster hash: 8a812...1d9

Skrevet

Har opplevd det. Varte kun i 2år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...