Meg12345 Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Det siste halvåret har jeg fått helt utrolig mye småhår. Blir aldri fint når jeg har håret i hestehale lenger, og hvis håret blir statisk står håret rett i været midt på hodet. Kan nesten lage en tynn pannelugg av alt småhåret ved pannen. Hvorfor har det blitt slik? Og hva kan jeg gjøre for å forhindre det? Jeg har håret mer i hestehale nå enn før fordi jeg trener hver dag, men bruker slike strikk uten metall-bit. Retter håret nesten hver dag og, men det har jeg gjort i 4 år.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Når en mister hår, gror nytt hår ut igjen. Vær tålmodig så blir småhår også langt en gang. Anonymous poster hash: 78ee0...58c
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Du har antageligvis mistet betydelig med hår for ikke så alt for lenge siden.
Nanook Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Har også fryktelig mye småhår. Hos meg er forklaringen at jeg har en datter på 2 år. Mistet mye hår en stund etter fødselen. Er det ikke det man kaller "ammelugg"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå