Gå til innhold

Prostituerte er frekke mot meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor men hver gang jeg er i Latin-Amerika så er horene skikkelig frekke mot meg! De truer med å banke meg og slenger dritt. Jeg er en dame forresten. Og nei, jeg kler meg ikke horete. Er veldig klassisk og hvis jeg er på byen går jeg i lange kjoler. I sommer så var det noen horer som ville banke meg igjen, jeg snakket ikke med de en gang. Hvorfor skal de ta meg? Er de misunnelig på klærne mine eller hva? Er bare jeg som opplever dette, aldri venninnene mine. Og de har kortere skjørter enn meg.

Er så lei av at jeg opplever så mye dritt.. ble truet med kniv av en hore og.

Anonymous poster hash: d7201...cdb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lite erfaring med horer i latinamerika, så jeg vet dessverre ikke om det er kun du som har disse erfaringene, eller om de er slik mot alle.

Anonymous poster hash: ed3f6...23d

Skrevet

De ser på deg som en konkurrent.

Anonymous poster hash: 2d923...1f3
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Skrevet

Hva er det som får deg til å tro at ukjente mennesker på et nettforum skal vite noe om hvorfor prostituerte på et annet kontinent oppfører seg ugreit mot et menneske de ikke kjenner?

Anonymous poster hash: b35f2...d30

• Liker 2
Skrevet

:ler:

Anonymous poster hash: 1938c...019

Skrevet

I mitt tilfelle så er det omvendt, det er nemlig jeg som er slem mot horene.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de synes at du kler deg for "preppy" og derfor ønsker å utøve sin misunnelige "spis de rike"-tankegang på deg?

Skrevet

Jeg ble spytta på av ei hore engang og det var i Norge. Ikke hadde jeg gjort henne noe heller, gikk bare fredelig forbi plassen hennes.

Anonymous poster hash: 88eab...7ea
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg ble spytta på av ei hore engang og det var i Norge. Ikke hadde jeg gjort henne noe heller, gikk bare fredelig forbi plassen hennes.

Anonymous poster hash: 88eab...7ea

ikke for å generalisere over alle horer, men tror mange av de sliter mye med rus og psykiatri og gjør slikt rett og slett fordi de ikke er riktig nagla i hodet.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvorfor men hver gang jeg er i Latin-Amerika så er horene skikkelig frekke mot meg! De truer med å banke meg og slenger dritt. Jeg er en dame forresten. Og nei, jeg kler meg ikke horete. Er veldig klassisk og hvis jeg er på byen går jeg i lange kjoler. I sommer så var det noen horer som ville banke meg igjen, jeg snakket ikke med de en gang. Hvorfor skal de ta meg? Er de misunnelig på klærne mine eller hva? Er bare jeg som opplever dette, aldri venninnene mine. Og de har kortere skjørter enn meg.

Er så lei av at jeg opplever så mye dritt.. ble truet med kniv av en hore og.

Anonymous poster hash: d7201...cdb

Det høres ut som et hardt samfunn. Selv de har følelser og drømmer og for mange ble ikke livet slik de kanskje hadde sett for seg. Da er det lettere å være ufin mot de personene de prostituerte anser som bedre enn de. Man trenger vel ikke å være rakettforsker for å skjønne det?

• Liker 1
Skrevet

Kvinner hater hverandre. Slik er det bare.

Og så har de vel hørt at skandinaviske jenter er ekstremt løsaktige. Dere ødelegger businessen.

Anonymous poster hash: 794b0...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...