Gå til innhold

Hvordan kan man vite at man er ute etter et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uten å faktisk spørre? Og når er det egentlig greit å spørre den man dater om dette?

Er det forskjeller på gutter og jenter?

Min oppfattelse er i hvert fall at gutter er vanskeligere å lese enn jenter....

Anonymous poster hash: 539c3...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør, ellers har dere for dårlig kommunikasjon uansett.

Anonymous poster hash: e2e31...b26
Skrevet (endret)

Tja, hva slags forhold "man" vil ha, er vel egentlig spørsmålet man bør stille seg først (vil jeg tro). Jeg mener, folk har kanskje ulike forestillinger og forventninger til slikt.

Endret av Vux
  • Liker 1
Skrevet

Menn vil jo ikke ha forhold, de vil bare tømme seg i flest mulig.

Anonymous poster hash: bc8b3...e2a
  • Liker 1
Skrevet

...uten å faktisk spørre? Og når er det egentlig greit å spørre den man dater om dette?

Anonymous poster hash: 539c3...4ea [/acron

Jeg spurte min date om han likte seg best i forhold eller som singel. Svaret kom ganske kjapt: Forhold. Følte jo jeg fikk litt svar på det da, uten å måtte ta "alvorspraten" allerede. Da vil jeg jo anta, siden han forsatt dater meg, at jeg kan være aktuell da. Så hvis ikke dette bare var et generelt spørsmål, men noe du selv står i med akkurat nå, så kan jo det kanskje være en ide. :)

Skrevet

Jeg spurte min date om han likte seg best i forhold eller som singel. Svaret kom ganske kjapt: Forhold. Følte jo jeg fikk litt svar på det da, uten å måtte ta "alvorspraten" allerede. Da vil jeg jo anta, siden han forsatt dater meg, at jeg kan være aktuell da. Så hvis ikke dette bare var et generelt spørsmål, men noe du selv står i med akkurat nå, så kan jo det kanskje være en ide. :)

Det spørsmålet er fint for å vite om en person er interessert i deg for noe seriøst eller ikke. Sier han singel så forteller han deg at han ikke anser deg som rett for han. ALLE er interessert i et forhold egentlig. Det handler bare om å treffe den rette.

Dater man og får beskjed om at han er ute etter et forhold, så er det bare å sette i gang å vise han at du er den rette for han sånn at forholdet han er ute etter blir med deg.

TS:

Ta det opp ved å spørre han, og får du forhold som svar, sier du -good to know! Mens du blunker og hvis dere sitter, klasker du han litt på låret, reiser deg opp, gjør noe mens du skifter totalt tema og så nevner du det ALDRI igjen! Det vil få han til å slappe av.

Skrevet

Det er ikke sant...

Skrevet

Anonymous poster hash: 539c3...4ea

Man spør.

Skrevet

Isåfall har du truffet feil menn.

De mennene som er vant til dette fordi de er attraktive, vil vel fortsette med det.

Men de som er vant til forhold med kun 1 vil vel fortsette med det. Vanesak..

Anonymous poster hash: e2e31...b26

Skrevet

TS:

Ta det opp ved å spørre han, og får du forhold som svar, sier du -good to know! Mens du blunker og hvis dere sitter, klasker du han litt på låret, reiser deg opp, gjør noe mens du skifter totalt tema og så nevner du det ALDRI igjen! Det vil få han til å slappe av.

Say what...?? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Say what...?? :overrasket:

Ikke selvtillit nok til det? Nei, men da så... :)

Skrevet

Ikke selvtillit nok til det? Nei, men da så... :)

Åjoda, men jeg bare spør jeg. Har ikke hatt behov for hverken klasking av lår eller å reise meg og gjøre noe annet under samtalen. Om noen hadde gjort det med meg hadde jeg oppfattet det som om de ikke tok samtalen seriøst..

• Liker 1
Skrevet

Åjoda, men jeg bare spør jeg. Har ikke hatt behov for hverken klasking av lår eller å reise meg og gjøre noe annet under samtalen. Om noen hadde gjort det med meg hadde jeg oppfattet det som om de ikke tok samtalen seriøst..

Det handler om lekenhet og glimt i øyet som ufarliggjør noe som kan bli ekstremt skremmende. Nemlig snakk om forhold og følelser. Her er det snakk om å stille et casual spørsmål i en blikjentfase om personen er ute etter forhold eller trives som singel. Og man trenger selvsagt ikke reise seg opp, men å gi litt space innimellom og ha litt bevegelse i rommet er bare positivt.

-Så trives du som singel eller kunne du tenke deg kjæreste??

-Kjæreste!

-Good to know! *dultebortilitt* og *smilerlurt*.. reiser seg opp så han ikke ser yes yes yes i trynet mitt

-Tar meg litt mer vin jeg, vil du ha noe fra kjøkkenet? En øl til?

-Forresten hvordan gikk det på det møte du snakket om at du hadde i går?

bla bla bla..

Avslappende behageligt..

Skrevet

Det handler om lekenhet og glimt i øyet som ufarliggjør noe som kan bli ekstremt skremmende. Nemlig snakk om forhold og følelser. Her er det snakk om å stille et casual spørsmål i en blikjentfase om personen er ute etter forhold eller trives som singel. Og man trenger selvsagt ikke reise seg opp, men å gi litt space innimellom og ha litt bevegelse i rommet er bare positivt.

-Så trives du som singel eller kunne du tenke deg kjæreste??

-Kjæreste!

-Good to know! *dultebortilitt* og *smilerlurt*.. reiser seg opp så han ikke ser yes yes yes i trynet mitt

-Tar meg litt mer vin jeg, vil du ha noe fra kjøkkenet? En øl til?

-Forresten hvordan gikk det på det møte du snakket om at du hadde i går?

bla bla bla..

Avslappende behageligt..

Ok.

Min erfaring er at spørsmålet gjerne kommer i retur, så passer dårlig å gå fra samtalen da..

• Liker 1
Skrevet

Ok.

Min erfaring er at spørsmålet gjerne kommer i retur, så passer dårlig å gå fra samtalen da..

Det tar 2 sek å svare på det spørsmålet og så bør man snakke om noe annet. I allefall hvis dette er i en tidlig datingfase.

Er dette et spørsmål for å vite hvor man står og hva man er, etter flere måneder med dating, så blir det noe annet. Da setter man seg ned o har en dyp samtale hvor man konsentrerer seg og viser hensyn til den andre personenes følelser.

• Liker 1
Skrevet

Det tar 2 sek å svare på det spørsmålet og så bør man snakke om noe annet. I allefall hvis dette er i en tidlig datingfase.

Er dette et spørsmål for å vite hvor man står og hva man er, etter flere måneder med dating, så blir det noe annet. Da setter man seg ned o har en dyp samtale hvor man konsentrerer seg og viser hensyn til den andre personenes følelser.

Ok, jeg bruker mer enn ett ord på å svare på det spørsmålet uansett når i datingfasen det er. Men vi er vel uenige der da.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, jeg bruker mer enn ett ord på å svare på det spørsmålet uansett når i datingfasen det er. Men vi er vel uenige der da.

Er du ute etter et forhold?

Ja eller Nei. Ikke noe vits å utbrodere det! Man kan selvfølgelig si -Ja, hvis den rette dukker opp, eller -Ja hvis jeg føler det er rett for meg, men det tar ikke mer enn noen sekunder det heller..

Hvorfor snakke så mye om det som skremmer folk flest?

Endret av Nettinettet
Skrevet

Er du ute etter et forhold?

Ja eller Nei. Ikke noe vits å utbrodere det! Man kan selvfølgelig si -Ja, hvis den rette dukker opp, eller -Ja hvis jeg føler det er rett for meg, men det tar ikke mer enn noen sekunder det heller..

Hvorfor snakke så mye om det som skremmer folk flest?

Har ikke opplevd at det skremmer noen. Er greit å vite hva den andre tenker om det.

Skrevet

Har ikke opplevd at det skremmer noen. Er greit å vite hva den andre tenker om det.

Man får vite hva den andre tenker om det via et ja eller nei også. Men folk er forskjellige og har forskjellige behov. Så lenge det fungerer for deg og du ikke skremmer dem vekk så er det jo bare å fortsette å gjøre det på din måte. Min erfaring er at mange som har sluttet å ta dette opp eller lage noe big deal ut av det raskere får seg kjæreste. :)

Skrevet

Man får vite hva den andre tenker om det via et ja eller nei også. Men folk er forskjellige og har forskjellige behov. Så lenge det fungerer for deg og du ikke skremmer dem vekk så er det jo bare å fortsette å gjøre det på din måte. Min erfaring er at mange som har sluttet å ta dette opp eller lage noe big deal ut av det raskere får seg kjæreste. :)

Det er vel nødvendigvis ikke å lage noen big deal. Feks er jeg en person som trenger lang tid før jeg går inn i et forhold, dette er det greit å ta opp når man allikevel skal ha den praten. Da kan jeg få vite om den andre er helt motsatt, da passer vi isåfall ikke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...