Minted Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg er mest sannsynlig på vei over til aap for en stund pga traumer og PTSD-diagnose. Jeg har absolutt ambisjoner om å jobbe meg gjennom det, og komme inn i arbeidslivet etterpå, men har mange tanker og spørsmål. Derfor lurer jeg på om andre med denne diagnosen, eller evt pårørende har lyst til å dele sine erfaringer? - hvor lang tid tok det å bli frisk/bedre, og hvilkne behandling var mest hjelpsom? - Hvor lang tid tok det å komme tilbake i arbeid? - Hvilke typer arbeid egner seg for PTSD, spesielle problemer/utfordringer/erfaringer som knyttes opp spesielt mot dette? Takker for svar på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde en intensiv periode med metakognitiv behandling og er i dag helt frisk. Jobber som lærer, var borte fra jobb i 10 mnd. Anonymous poster hash: 77e00...783 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Butikkjobb Har vært innom mye behandling i psykiatrien og "borte fra livet" i 2 år. Anonymous poster hash: 5588f...7e9 1
Minted Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde en intensiv periode med metakognitiv behandling og er i dag helt frisk. Jobber som lærer, var borte fra jobb i 10 mnd. Anonymous poster hash: 77e00...783 Butikkjobb Har vært innom mye behandling i psykiatrien og "borte fra livet" i 2 år. Anonymous poster hash: 5588f...7e9 Er dere begge i 100% jobb? Måtte dere ta det gradvis, eller gikk det fint å begynne rett på? Var arbeidsplassen forståelsesfull for "hullet" i CVen?