AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Hvor mye snakker dere med en mann online før dere treffer han? Skal treffe en mann ikveld, men vi har nesten ikke snakket sammen. Vi traff hverandre på tinder. Han er en del år eldre, så kanskje han ikke er så opptatt av sosiale medier (?!) som jeg som er i 20-årene...!? Er litt nervøs for om jeg våger dette.. Anonymous poster hash: f5f9d...174 1
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Hvis jeg var i dine sko. Så hadde jeg nok turt det, hvis planen var å møtes på en offentlig plass med en del mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Jeg tok en øl med en fyr dagen etter at vi møttes på Tinder. Synes det var helt greit. Jeg liker ikke å bruke så lang tid på å kommunisere på nettet. Like greit å møtes i en avslappet situasjon så tidlig som mulig for å se om kjemien er der. Hvis du merker at det ikke funker i det hele tatt, så unnskylder du deg og drar hjem. Greit å holde ut en liten stund for å være hyggelig, men hvis det ikke funker, så funker det ikke. Anonymous poster hash: 579e4...e1f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Kommer an på hvor dere treffes. TS her. Jeg liker egentlig ikke å treffe mennesker for første gang offentlig.. synes det er koseligere hjemme. en annen atmosfære og jeg er heller ingen cafe-person.. er det for skummelt å dra hjem til han? kjenner han jo ikkke Anonymous poster hash: f5f9d...174
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 TS her. Jeg liker egentlig ikke å treffe mennesker for første gang offentlig.. synes det er koseligere hjemme. en annen atmosfære og jeg er heller ingen cafe-person.. er det for skummelt å dra hjem til han? kjenner han jo ikkke Anonymous poster hash: f5f9d...174 Det må du nesten vurdere selv. Det er jo aller mest trygt å møtes på en offentlig plass i og med at som du selv sier; du kjenner han ikke. Går evt an å kombinere; En liten tur eller kaffe først, og så kanskje hjem til deg ? hvis du føler at han er komfortabel å være rundt. Selv ville jeg ikke dratt hjem til noen første kvelden, vil ikke skape forventninger til "filmkveld med mer"... Anonymous poster hash: 0657e...348
Gjest Veritaserum Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Hadde nok gått for en offentlig plass, siden du ikke kjenner han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå