AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg elsker dere! Det var alt. Hilsen ei som har lite til overs for macho bad guys.Anonymous poster hash: d33d8...896 26
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Takk, elsker deg også Dagens! Anonymous poster hash: f66dc...fac 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Vi blir dumpet. Llgger selv å griner, 8 mnd etterAnonymous poster hash: aac12...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Vi blir dumpet. Llgger selv å griner, 8 mnd etterAnonymous poster hash: aac12...8cf Skjønner problemstillingen, derfor opprettet jeg denne tråden. Vil bare meddele at noen kvinner foretrekker menn som dere og håper dere ikke gir opp eller forandrer dere før dere møter en av oss. TsAnonymous poster hash: d33d8...896 10
fullførsetningen Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Jeg kan være snill og følsom, hvis jeg treffer ei dame som også er snill og følsom. Jeg viser det kun hvis jeg har opparbeidet tillitt først. Jeg er nok altfor dårlig på det med tillitt. 2
Becka Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 <3 From the bottom of my heart, I love you to! Virkelig, det er en myte at de fleste jenter vil ha bad boys. Man kan være snill og følsom, og samtidig være mann. 3
fullførsetningen Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Jeg føler meg ikke som noe mindre mann fordi jeg kan være snill. Hvis det er noe som gjør at jeg føler meg mindre som en mann, så er det usikkerheten jeg går og bærer på. Usikkerheten som gjør at jeg kan framstå som fomlete og rar. Å være snill er jo en mandig egenskap hvis den kombineres med selvsikkerhet. Tenker jeg. Og hvis man er trygg på seg selv er det lettere å være snill - uten å være dumsnill, for man skal ikke la seg overkjøre. Det gjelder å finne balansegangen, da! Hvis noen blir dumpet er det ikke fordi de er snille..? Da er det vel mer sannsynlig at det er fordi de er for lite selvsikre. Og å være selvsikker er ikke det samme som å være "bad boy". Jeg tror det er mange som misforstår den. 7
Becka Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Jeg føler meg ikke som noe mindre mann fordi jeg kan være snill. Hvis det er noe som gjør at jeg føler meg mindre som en mann, så er det usikkerheten jeg går og bærer på. Usikkerheten som gjør at jeg kan framstå som fomlete og rar. Å være snill er jo en mandig egenskap hvis den kombineres med selvsikkerhet. Tenker jeg. Og hvis man er trygg på seg selv er det lettere å være snill - uten å være dumsnill, for man skal ikke la seg overkjøre. Det gjelder å finne balansegangen, da! Hvis noen blir dumpet er det ikke fordi de er snille..? Da er det vel mer sannsynlig at det er fordi de er for lite selvsikre. Og å være selvsikker er ikke det samme som å være "bad boy". Jeg tror det er mange som misforstår den. Veldig enig. Og det er jo nettopp det! Det er mange som missforstår. Det er forskjell på å være dumsnill og snill. Man trenger faktisk heller ikke å ose av selvtillit. At det oppstår litt usikkerhet, spesielt i starten, er ikke turn off det heller. Men man trenger ikke bli en rauslikker av den grunn? Det gjelder å likevel vite at selv om man er usikker på den andre parten av og til, så hjelper det ikke å bli dumsnill. 2
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Snill og følsom mann med stor M er perfekt! 4
Miklo Velka Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Skjønner problemstillingen, derfor opprettet jeg denne tråden. Vil bare meddele at noen kvinner foretrekker menn som dere og håper dere ikke gir opp eller forandrer dere før dere møter en av oss. Ts Kan dere ikke begynne å gå med sjokkrosa pannebånd, eller noe, slik at vi lett kan kjenne dere igjen når vi finner dere? I dag så er dere rett og slett for godt kamuflert. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Jeg elsker dere også! - Jente 22Anonymous poster hash: c9c55...c42
Gjest Fenrir Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg elsker dere! Det var alt. Hilsen ei som har lite til overs for macho bad guys.Anonymous poster hash: d33d8...896 Hva om man ser veldig macho og bad guy ut. Men er følsom og snill?. Gjelder de også? Endret 17. januar 2015 av Fenrir
Gjest Bruker1000 Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Når kjæresten min er blant gutta i militæret er han veldig macho og tøff, men med en gang han snakker med meg er han veldig følsom og verdens snilleste 2
volvo22 Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Takk Man kan nok si mye rart om meg...men snill og følsom er jeg,ofte mer enn det som er til mitt eget beste..
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Hva om man ser veldig macho og bad guy ut. Men er følsom og snill?. Gjelder de også? Selvfølgelig! Jeg er veldig nysgjerrig på akkurat slike menn som du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Jeg elsker dem også. Selv om jeg ikke kjenner noen av dem personlig. Ser bare snille og følsomme menn på film og leser om i bøker av og til, og kan drømme meg litt bort... Anonymous poster hash: c2ee7...e8f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Jeg elsker dem også. Selv om jeg ikke kjenner noen av dem personlig. Ser bare snille og følsomme menn på film og leser om i bøker av og til, og kan drømme meg litt bort... Anonymous poster hash: c2ee7...e8f Tror dessverre ikke på kvinner når de sier at de liker "snille" menn sånn uten å definere hva det er først. Men generelt er verden hard, og man må selv være hard for å komme gjennom den. Survival of the fittest, og kvinner velger de mest veltilpassede mennene selv om de er aldri så brutale, da det er det som skal til for å overleve. Anonymous poster hash: 4c83f...e49
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Tror dessverre ikke på kvinner når de sier at de liker "snille" menn sånn uten å definere hva det er først. Men generelt er verden hard, og man må selv være hard for å komme gjennom den. Survival of the fittest, og kvinner velger de mest veltilpassede mennene selv om de er aldri så brutale, da det er det som skal til for å overleve. Anonymous poster hash: 4c83f...e49 Jeg har nettopp avvist en mann fordi han ikke var snill nok. Selv om jeg i utgangspunktet var veldig tiltrukket og hadde veldig bra kjemi med han, før han viste den ufølsomme siden. Så jeg velger bort, og da blir jeg jo enda mer klar over hva jeg vil ha i stedet. Anonymous poster hash: c2ee7...e8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå