Gå til innhold

Gruer meg til sjekk hos Olafiaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, som jeg gruer meg!

Neste uke skal jeg stikke innom Olafiaklinikken i Oslo og teste meg for kjønnssykdommer!

Det siste året har jeg hatt ubeskyttet sex med tre ulike jenter. Faen, jeg gruer meg til å sjekke og få resultater! Åhhhh... Får ikke sove! Jeg ligger bare og tenker på de verste utfall...

Noen med erfaringer fra denne klinikken?

Mvh

Nervøs mann på 23 år

Anonymous poster hash: bcb17...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så har du kjønnsykdommer, eller ikke.. Samme hvilken klinikk da vel? :biggrin:

Anonymous poster hash: f749a...837
Skrevet

Enten så har du kjønnsykdommer, eller ikke.. Samme hvilken klinikk da vel? :biggrin:

Tror du jeg har kjønnssykdommer eller ikke? Og hva tenker du hvis jeg har det?

Skrevet

Tror du jeg har kjønnssykdommer eller ikke? Og hva tenker du hvis jeg har det?

Jeg tenker at hvis du har det, så får du huske til neste gang å bruke kondom, eller velge partner med omhu.

Skrevet

Jeg tenker at hvis du har det, så får du huske til neste gang å bruke kondom, eller velge partner med omhu.

Hvordan gjør man dette?

Skrevet

Hjelper ikke å velge partner med omhu, hun kan fortsatt ha vært uheldig med en partner. Kondomen på til begge har sjekket seg, sånn må det bare være. Men ikke stress, det er jobben deres, og de kunne ikke brydd seg mindre. Og sjansen for at du har fått noe farlig er tross alt liten, med mindre disse tre var prostituerte, dro på sex-kjøp-tur til Afrika, eller hadde menn som dro på guttetur til Thailand. :P

• Liker 1
Skrevet

Bra du tar ansvar og sjekker deg nå i hvert fall. Og husk å be om utvidet test.

Til neste gang: Husk beskyttelse.

Anonymous poster hash: 9db7c...b0f
  • Liker 1
Skrevet

Hva er utvidet test? :)

Skrevet

Olafia tester for alt i sin standardtest.

Anonymous poster hash: 06aab...b4f

Skrevet

Bomullspinne oppi urinrøret, vri rundt og dra ut. Ja det gjør visstnok vondt.

Også slutter du å ligge rundt uten kondom etterpå.

Skrevet

Bomullspinne oppi urinrøret, vri rundt og dra ut. Ja det gjør visstnok vondt.

Også slutter du å ligge rundt uten kondom etterpå.

De har slutta å teste for klamydia på denne måten for lenge siden (de aller fleste steder og i hvert fall på Olafia). Urinprøve og du er good to go.

Anonymous poster hash: 06aab...b4f

• Liker 1
Skrevet

Jeg og flere venner av meg har vært på Olafiaklinikken flere ganger. De er svært profesjonelle og det er ikke farlig eller skummelt i det hele tatt. Kjempeflott at du sjekker deg! :)

Anonymous poster hash: bb960...390
  • Liker 2
Skrevet

Åhh, som jeg gruer meg!

Neste uke skal jeg stikke innom Olafiaklinikken i Oslo og teste meg for kjønnssykdommer!

Det siste året har jeg hatt ubeskyttet sex med tre ulike jenter. Faen, jeg gruer meg til å sjekke og få resultater! Åhhhh... Får ikke sove! Jeg ligger bare og tenker på de verste utfall...

Noen med erfaringer fra denne klinikken?

Mvh

Nervøs mann på 23 år

Var det verdt risikoen for de seksuelle øyeblikksgledene ? - I don`t think so...

Anonymous poster hash: d8702...78b

Skrevet

Synes det er supert at du tar ansvaret for liv og helse for deg selv og fremtidige partnere!

Etter hva jeg har hørt, er det ikke smertefult med de testene.

Skrevet

Er det ikke bare en urinprøve?

Skrevet

Har du kjønnssykdom så merker du det. Hvis du ikke er homofil eller glad i ubeskyttet sex med prostituerte er sjansen for at du er hiv-positiv nesten ikke eksisterende.

Skrevet

Har du kjønnssykdom så merker du det. Hvis du ikke er homofil eller glad i ubeskyttet sex med prostituerte er sjansen for at du er hiv-positiv nesten ikke eksisterende.

Enkelte kjønnssykdommer er det ikke alltid en nødvendigvis merker at man har, som for eksempel kan gjelde klamydia.

Skrevet

Er du mann så merker du om du har klamydia (i de aller fleste tilfeller). I allefall den beskjeden jeg fikk av fastlegen min for en tid tilbake. Men er sant som du sier, er jo ingen garanti.

Skrevet

wow, 3 jenter. Jeg har siden slutten av Desember 2013 hatt sex med 6 menn (en av dem bareback) og 2 kvinner. Jeg hadde en grunn til å bekymre meg når jeg dro til olafiaklinikken den 6 januar. Fikk negativ på hurtigtesten, har ikke fått noen tlf samtale angående det andre, og de resultatene burde dem ha hatt innen nå, jeg er med andre ord frisk.

Med mannfolk er jeg ekstremt nøye med beskyttelse, men ble revet med når det gjaldt han ene, thank god, never again. Med jenter gir jeg fullt f, så lenge det er snakk om norske :P Faren for å få hiv av en norsk jente er lik null.

Anonymous poster hash: 3e289...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...