AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg dater en fyr som jeg tror er blitt altfor trygg på meg. Jeg var betatt fra første stund, og viste han dette. Han har sagt han ikke ønsker å møtes så ofte og at vi skal ta det rolig. Jeg var så smart å si at jeg har kjempegod tid, og at han ikke trengte å stresse med det. Jeg føler nå at han har meg "på gress", eller hva det enn heter. Vi treffes sjelden, han prater med meg hver dag over sosiale medier. Vi har ikke hatt sex enda. Lurer på om dere har noen tips å komme med? Burde jeg bli mer utilgjengelig? Ønsker ikke å spille noen spill, men vil finne ut om han er genuint interessert eller ikke. Har spurt han rett ut om dette, og da har han sagt at han er det - dermed tror jeg ikke at jeg får noe mer ut av det. Jeg er interessert og ønsker å se om det virkelig er noe der, da jeg synes han er en fantastisk person og han behandler meg godt (med unntak av dette). De siste gangene vi har møttes har jeg blitt mer og mer tilbaketrukken på grunn av dette, da det gjør meg usikker. Siste daten var vi sammen med flere mennesker, han klemte meg, men ingen kyss slik som før. Vi har ikke pratet sammen etter dette. Dette går ikke den veien jeg ønsker og jeg er oppgitt… Anonymous poster hash: 0f38e...593
Gjest Cartman Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Kanskje han bare er innadvendt, som meg? Jeg synes ikke det er lett å snakke om følelser, kysse etc. Det er ikke sikkert at han "holder deg på gress". Kan bare være at han blir nervøs etter hvert som dette blir mer seriøst.
Gjest Seajewel Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Du skriver at han behandler deg godt, bortsett fra det der. Men, han behandler deg ikke godt. Sånn er ikke en fin måte å behandle noen på, når dere dater, eller er sammen. Gjør deg selv litt utilgjengelig de nærmeste dagene, og se om han legger merke til det. Det er mitt råd. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Kanskje han bare er innadvendt, som meg? Jeg synes ikke det er lett å snakke om følelser, kysse etc. Det er ikke sikkert at han "holder deg på gress". Kan bare være at han blir nervøs etter hvert som dette blir mer seriøst. Jeg vet han har vært igjennom stygge brudd tidligere, har tenkt at dette kanskje kan være en faktor som spiller inn. Jeg er bare redd for å miste følelser for han nå som det går så sakte fremover, eller at han skal miste all interesse. Ønsker å ha en kveld alene med han så snart så mulig, få kost litt og få litt oppklaring i hva vi driver med.. Har du noen tanker om dette? Kunne jeg feks. sendt en sms: Ønsker å være med deg alene en kveld, si i fra en dag det passer for deg. Eller burde jeg si det rett ut: Føler ting har dabbet litt av i det siste, jeg blir litt usikker på hva jeg vil når vi treffes så sjelden. Kan vi få til en kveld alene i nærmeste fremtid? Anonymous poster hash: 0f38e...593
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Du skriver at han behandler deg godt, bortsett fra det der. Men, han behandler deg ikke godt. Sånn er ikke en fin måte å behandle noen på, når dere dater, eller er sammen. Gjør deg selv litt utilgjengelig de nærmeste dagene, og se om han legger merke til det. Det er mitt råd. Ja, kan prøve på det. Men er redd interessen hans skal forsvinne helt, da forrige date ikke var så bra. Alle de andre har vært supre. Hvis han skal gå å tenke på denne daten i en uke uten at jeg gir noen lyd i fra meg, er jeg redd jeg vet hvilken vei det vil gå.. Men kanskje han trenger litt fred og kjenne om han savner meg dersom jeg ikke er så tilgjengelig? Dette datinglivet er vanskelig ass.. Flere år siden sist. Anonymous poster hash: 0f38e...593
Gjest Cartman Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Jeg vet han har vært igjennom stygge brudd tidligere, har tenkt at dette kanskje kan være en faktor som spiller inn. Jeg er bare redd for å miste følelser for han nå som det går så sakte fremover, eller at han skal miste all interesse. Ønsker å ha en kveld alene med han så snart så mulig, få kost litt og få litt oppklaring i hva vi driver med.. Har du noen tanker om dette? Kunne jeg feks. sendt en sms: Ønsker å være med deg alene en kveld, si i fra en dag det passer for deg. Eller burde jeg si det rett ut: Føler ting har dabbet litt av i det siste, jeg blir litt usikker på hva jeg vil når vi treffes så sjelden. Kan vi få til en kveld alene i nærmeste fremtid? Anonymous poster hash: 0f38e...593 Du bør fortelle han det du har fortalt meg her. At du bryr deg om han og at du vil vite hva som skjer. En kveld alene høres fornuftig ut.
oeas Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Er ikke dette noe som ville gått av seg selv, hvis dere passet samme, og begge var interessert i å etablere et forhold? Når dette uteblir, så er det fordi noen ikke er like interessert som man gir uttrykk for. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Du bør fortelle han det du har fortalt meg her. At du bryr deg om han og at du vil vite hva som skjer. En kveld alene høres fornuftig ut. Vi har pratet om det, han sier han liker meg(og at det ikke er mulig å ikke gjøre det), at han vil bli bedre kjent etc. Den siste gangen var det jeg som inviterte han til en filmkveld sammen med flere venninner av meg da. Vi var alene når vi sa hadet. Jeg ønsker ikke å mase mer på han om det, jeg tror han vet at jeg bryr meg, og jeg tror kanskje det er problemet. Jeg vet ikke, har bare en skikkelig dårlig magefølelse for tiden. Skal jeg ta initiativ til å møtes nok en gang? Eller skal jeg vente å se om han gjør det? Hadde bestemt meg å ikke bli slik så det her da det startet, men det er ikke enkelt.. Anonymous poster hash: 0f38e...593
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Er ikke dette noe som ville gått av seg selv, hvis dere passet samme, og begge var interessert i å etablere et forhold? Når dette uteblir, så er det fordi noen ikke er like interessert som man gir uttrykk for. Ja, kanskje det.. Men hvorfor si det da? Anonymous poster hash: 0f38e...593
oeas Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Ja, kanskje det.. Men hvorfor si det da? Anonymous poster hash: 0f38e...593 Hvorfor si at han er interessert? Nja, si det. Kanskje han bare ønsker å holde mulighetene sine åpne? Kanskje han selv ikke helt vet ennå?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Ja, kanskje det.. Men hvorfor si det da? Anonymous poster hash: 0f38e...593 For å holde deg på gress Anonymous poster hash: 7477d...814
Becka Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Jeg tenker, at det å spørre han om tid sammen, skal ikke han ta skade av. Hvis han gjør det, så er han heller ikke mannen for deg. Jeg sitter i samme posisjon, for det å ta initiativ. Jeg vil ikke være for "masete" jeg vil ha kontrollen, redd for avvisning osv. Men man skal men for fanken kunne spørre om noe sånt, uten at man skal frykte avvisning?? Du har vært tålmodig, men du har rett til å vite at dette går en vei, selv om man tar det rolig. Man trenger ikke rope giftemål, men greit å vite om man er på samme stadige. Det å ta det mer ro fordi man er usikker på følelsene sine, ser jeg ikke poenget med sånn sett. Man må jo da være sammen for å bli kjent! Hadde jeg vært usikker på mine følelser, så ville jeg enten brukt mer tid på fyren, eller tatt et valg. Ah, kan ikke mannfolk bare si ting som det er! Lykke til forresten. Vær tøff, og tør å ta initiativ. Om du får negativt svar, så holde du deg unna. Så får vi se hva som skjer. Skjer det ikke noe særlig. Så er det kanskje best å avslutte...
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Er dere i et kristent miljø? Anonymous poster hash: c2013...39a
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg dater en fyr som jeg tror er blitt altfor trygg på meg. Jeg var betatt fra første stund, og viste han dette. Han har sagt han ikke ønsker å møtes så ofte og at vi skal ta det rolig. Jeg var så smart å si at jeg har kjempegod tid, og at han ikke trengte å stresse med det. Jeg føler nå at han har meg "på gress", eller hva det enn heter. Vi treffes sjelden, han prater med meg hver dag over sosiale medier. Vi har ikke hatt sex enda. Lurer på om dere har noen tips å komme med? Burde jeg bli mer utilgjengelig? Ønsker ikke å spille noen spill, men vil finne ut om han er genuint interessert eller ikke. Har spurt han rett ut om dette, og da har han sagt at han er det - dermed tror jeg ikke at jeg får noe mer ut av det. Jeg er interessert og ønsker å se om det virkelig er noe der, da jeg synes han er en fantastisk person og han behandler meg godt (med unntak av dette). De siste gangene vi har møttes har jeg blitt mer og mer tilbaketrukken på grunn av dette, da det gjør meg usikker. Siste daten var vi sammen med flere mennesker, han klemte meg, men ingen kyss slik som før. Vi har ikke pratet sammen etter dette. Dette går ikke den veien jeg ønsker og jeg er oppgitt… Anonymous poster hash: 0f38e...593 Dette handler om at han ikke ser verdien i deg som han burde. Hvis man gir alt i begynnelsen (også selv om man ikke har sex) så mister ofte den andre motivasjonen til å bli bedre kjent. Nysgjerrigheten på den vi har møtt er det som driver oss, og hvis vi ikke lenger er nysgjerrig så renner det hele ut i sanden. Så hva gjør du? Det første du må gjøre er å spørre deg selv hvorfor du liker han så godt. Hva er det ved han som gjør at du ble betatt av han så raskt? Har det med han å gjøre, eller med de følelsene som oppstod fordi du ser for deg drømmemannen i han? Har du tatt deg tid til å bli kjent med han og føle på følelsen han gir deg ved å være som han er? Gir han deg den oppmerksomheten du trenger? Gir han livet ditt en større verdi enn før du møtte han? Eller har du mest vondt inne i deg om dagen? Så må du tenke etter om du er ei jente som passer for han. Hva er det han ser etter tror du, som han enda ikke ser i deg? For han liker deg, men han liker deg ikke så godt at han kjenner at du er ei han higer etter å tilbringe tid sammen med. Du gir han altså ikke en følelse han lengter etter, når dere ikke er sammen. For å få en person til å falle må vi klare å skape følelser hos den andre. Opplevelser som får en til å tenke tilbake og smile, eller føle seg vel. Når han tenker på deg skal han kjenne gode følelser inne i seg og lyst til å være nær deg igjen. Det er DIN oppgave å skape disse følelsene og opplevelsene for han. Ingenting kommer av seg selv! Endret 17. januar 2015 av Nettinettet
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Du har jo gitt null for å vise at du liker han.
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Du har jo gitt null for å vise at du liker Det er ikke sant. Hun har jo sagt hva hun føler. Det hun ikke har gjort er å få han til å like henne litt mer enn han liker andre jenter
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Det er ikke sant. Hun har jo sagt hva hun føler. Det hun ikke har gjort er å få han til å like henne litt mer enn han liker andre jenter Ord betyr ikke en dritt, handling betyr alt. Menn som handler etter hva kvinner sier har tapt lenge før noe som helst ha begynt. 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Ord betyr ikke en dritt, handling betyr alt. Menn som handler etter hva kvinner sier har tapt lenge før noe som helst ha begynt. At ord ikke betyr en dritt er helt feil. Det KAN bety alt. Men da må hun fra før har fått han til å like henne også. Ved å skape gode følelser i han. Gjerne via handlinger som du også sier, men også ved å vise han hvem hun er og hvilken verdi hun har.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 At ord ikke betyr en dritt er helt feil. Det KAN bety alt. Men da må hun fra før har fått han til å like henne også. Ved å skape gode følelser i han. Gjerne via handlinger som du også sier, men også ved å vise han hvem hun er og hvilken verdi hun har. en manns ord har betydelig mer tyngde bak seg enn en kvinenes. Generelt så mener menn det de sier mens kvinner som regel sier det de tror er riktig å si. Derfor betyr hennes ord null og niks, hun må, som du selv sier, vise at han liker han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå