AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Hei jeg er en jente på 1,53 og 45 kilo, jeg vill gjerne opp 4-5 kilo. Men jeg vill også få en markert kropp samtidig som jeg går opp i vekt. Jeg har ikke tilgang til treningsenter for tiden, jeg vill ikke bli super trent eller noe, men bare litt mere spretten rumpe og mage muskler ellers bare tone opp. Maten har jeg under kontroll spiser 4 hoved måltider om dagen og 2 mellom måltider. Så spørsmålet mitt er, kan jeg få en fin markert kropp samtidig som jeg går opp i vekt ? med hjelp av egen kroppsvekt ? Anonymous poster hash: 69779...d07
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Kjapt spørsmål. Hvor mange kalorier spiser du per dag og hva type mat? Når det kommer til å bygge muskler så er det mye du kan gjøre hjemme. Kjøp noen manualer, strikk, treningsball og matte så er kan du få gjort mye med egenvekt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Kjapt spørsmål. Hvor mange kalorier spiser du per dag og hva type mat? Når det kommer til å bygge muskler så er det mye du kan gjøre hjemme. Kjøp noen manualer, strikk, treningsball og matte så er kan du få gjort mye med egenvekt. Trenger ikke kjøpe manualer. To brusflasker med vann eller sand gjør samma nytten.Anonymous poster hash: 53127...cfd 1
Gjest Coolaid Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Du kan få en amazing kropp utenfor gymmet. Om ikke bedre. Trening med egen kroppsvekt er undervurdert hos mange som liker å jukke opp og ned på vekter og betale for å gjøre det. Denne filmen handler ikke direkte om trening men om et menneske, og gir et innblikk i hvilke muligheter man har som menneske. Den er noen år gammel men absolutt verdt å se: http://vdownload.eu/watch/6669543-armbryterskan-fr-229-n-ensamheten-2004-swedish.html
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Kjapt spørsmål. Hvor mange kalorier spiser du per dag og hva type mat? Når det kommer til å bygge muskler så er det mye du kan gjøre hjemme. Kjøp noen manualer, strikk, treningsball og matte så er kan du få gjort mye med egenvekt. Typisk mat dag for meg ser sånn ut; Frokost; 2 pannekaker, yoghurt og banan. Lunsj; salat med kylling\kalkun og grove pasta skruer. Mellom måltid; banan og nøtter. Middag; Alt fra kjøttkaker og poteter til taco. Mellom måltid; Frukt og yoghurt. Kveldsmat; 2 brødskiver med ost og skinke og agurk. Jeg er ikke så glad i grønnsaker, men lager forskjellige middagsretter der jeg blander grønnsakene i maten så jeg ikke merker smaken. Drikker også proteinpulver 2 gang om dagen, så tar jeg tran tabletter, multivitaminer og ølgjær tabletter Anonymous poster hash: 69779...d07
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Typisk mat dag for meg ser sånn ut; Frokost; 2 pannekaker, yoghurt og banan. Lunsj; salat med kylling\kalkun og grove pasta skruer. Mellom måltid; banan og nøtter. Middag; Alt fra kjøttkaker og poteter til taco. Mellom måltid; Frukt og yoghurt. Kveldsmat; 2 brødskiver med ost og skinke og agurk. Jeg er ikke så glad i grønnsaker, men lager forskjellige middagsretter der jeg blander grønnsakene i maten så jeg ikke merker smaken. Drikker også proteinpulver 2 gang om dagen, så tar jeg tran tabletter, multivitaminer og ølgjær tabletter Anonymous poster hash: 69779...d07 Ser bra ut ut. Variert og god blanding av proteiner, fett og karbohydrater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå