Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 ..det finnes så mange på markedet,vanskelig å avgjøre hvilken som er best. Snakker om et litt høyere prissjaktet....men det er egentlig det samme.
Fat Sally Lee Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Som permanent behandling mot appelsinhud funker nok bare "the hard way" - Mosjon, sunt kosthold, masse vann og massasje med hampvott i dusjen for å sikre god blodsirkulasjon... Men som en nødløsning et par dager før strandbesøk funker faktisk Lòreals perfect slim anticellulittkrem. Må da brukes sammen med massasje. Og den hjelper neppe dersom du har mye cellulitter. Virkningen er der i et par dager, men forsvinner så fort du ikke gidder å smøre deg lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 tusen takk!den har jeg faktisk,men har ikke begynt å bruke den ennå..
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Det eneste jeg vet om som virker er jevnlig massasje, hampskrubb, jogging og styrketrening. Men det er kanskje for slitsomt? Har prøvd et par kremer selv, men de virket ikke (husker ikke merkene).
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Comet virker bra mot appelsinhud og i tillegg blir man noen cm mindre.
Mona Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 TV2 hjelper deg eller noe i den duren testet disse kremene for en stund siden. Ingen var bra! Joda, noen virket, men som sagt her; så var det tilbake til det samme gamle med en gang du slutter. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #8 Skrevet 7. august 2004 Babor sin er bra. Har du prøvd den, og det har virket?
Alterna Skrevet 7. august 2004 #10 Skrevet 7. august 2004 Har du prøvd den, og det har virket? Ja, jeg bruker den hver dag, og syns den er kjempegrei! Den inneholder blant annet koffein og alger og koffein er effektivt mot cellulitter.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #11 Skrevet 8. august 2004 TV2 hjelper deg eller noe i den duren testet disse kremene for en stund siden. Ingen var bra! Joda' date=' noen virket, men som sagt her; så var det tilbake til det samme gamle med en gang du slutter. :-([/quote'] Jeg synes hele TV2-testen var merkelig. Jeg kjenner mange som har brukt Comet og fått gode resultater. Resultatene har også holdt seg når man etterbehandler (holder vedlike) et par ganger i uka. Hvis du trener og oppnår gode resultatert er du også nødt til å fortsette å trener..ellers går man tilbake. Jeg mener at Comet er et seriøst produkt. Den er dokumentert her i Norge og har levd i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå