AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg trenger råd. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle eksens kjærlighetssorg. Han snakker mye om hvor mye jeg betyr for han, hvor mye han skulle ønske jeg kunne ombestemme meg ang. bruddet, hvor mye han savner meg osv. osv.. Jeg har aldri slått opp med noen før, og jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal takle det. Har dere noen tips? Hva skal jeg svare? Skal jeg la han holde på? Jeg svarer jo, og forsøker å være der for han, da jeg ikke vil miste han totalt fra livet mitt, men har sagt at det er helt opp til han om vi er venner eller ikke. Og jeg merker at når jeg ser hvor lei seg han er blir det mye verre for meg også.. Og det er vanskelig å holde ut.. Jeg er jo lei meg selv, og jeg synes det er veldig vanskelig å være hans "klippe" når jeg har egne tanker å stri med. Og, hvor fort kom dere dere videre? Anonymous poster hash: dc3ab...9f4
happiest Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 For han er nok verre/irriterende dersom du ikke svarer på meldinger. Men du kan jo svare han, og skrive hva du føler og fortelle at du vil gå videre. Og fortelle at du vil være venn med han, dersom han ønsker det. Men da er det viktig at du påpeker at det gjerne ikke er så lurt å være venner hvis ikke han klarer å innse at forholdet er over og at det ikke blir noe mellom dere igjen. For hvis han håper på det, blir det nok bare verre for han å være venn med deg. Det viktigste er å være ærlig om hva du tenker og føler. Det er lov å være litt egoistisk. Du må få leve videre uten å måtte tenke så mye på han.
Gjest Castielz Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Slutt å svar og kutt ham totalt ut av livet ditt. Det vil være den største tjenesten du kan gjøre for ham. Hver gang du svarer på en sms o.l så livnærer du hans følelser for deg. Vennskap med en eks vil bare fungere i tilfeller der alle Gjensidige følelser er borte, noe det tydelig ikke er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå