Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 ..det finnes så mange på markedet,vanskelig å avgjøre hvilken som er best. Snakker om et litt høyere prissjaktet....men det er egentlig det samme.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Ville prøvd Comet Body Contour (eller hva den heter). Den har vært testet og blindtestet og med gode resultater. Selv klarer jeg ikke å gjennomføre noe som går over mer enn to uker, så jeg kan ikke gå god for den, men jeg har lest rapportene fra produsenten og jeg har lest testresultater fra uavhengige paneler. Den får god kritikk, selv om de sier at den virker så lenge du bruker den. Ellers kan det være verdt et forsøk å kutte ut alt som heter sukker og kaffe, hvitt mel og alle disse kjappe karbohydratene, og drikke mye friskt vann.... og mosjonere mosjonere mosjonere.... det er rart med det, men dette kommer gjerne av livsstilen vår, selv om enkelte er mer disponert enn andre.
Gjest glaciera ulogget Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Slutter meg til det forrige taler sier om kosthold/livsstil. Et billig tips er å bruke luffa eller hampvott og/eller havsalt. Du kan blande havsalt med eterisk olje fra feks grapefrukt og massere kraftig på problemområdet med luffa (ikke bruk eterisk olje hvis du er gravid). Clarins har flere produkter som skal funke bra hvis du bruker dem som meningen er (dette er imidlertid dyrt!). Forøvrig har jeg lest at appelsinhud til stor grad er genetisk, slik at du kan redusere dybden og gjøre teksturen mindre synlig, men du kan ikke fjerne det.
Gjest Ethereal Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Jeg NEKTER å tro at slike kremer har noen som helst effekt, ut over kanskje den at de irriterer huden, og får den til å fremstå som mer glatt mens kremen brukes. Cellullitter er vel egentlig et problem med fettceller og svakt bindevev, som er typisk for kvinner, og delvis hormonelt betinget. En krem kan aldri trenge så dypt ned i vevet, for ikke å snakke om FJERNE fettceller. Det er det bare fettsuging som kan gjøre. Men vi har jo den berømte placebo-effekten da; tro kan som kjent flytte fjell. Ellers vil jeg anbefale løping, sykling og styrketrening, men det er å gå den harde veien. But there's no such thing as a free lunch.
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Kremer har nok dessverre ingen effekt, nei. I tester av slike kremer har Comet (som er ufyselig dyr!) kommet best ut. Mener å huske at den i gjennomsnitt senket låromkretsen på testpanelet med 2 cm, men den virket ikke, jeg gjentar ikke mot cellulitter, og de 2 cm som forsvant kom tilbake med en gang man sluttet å bruke kremen. Bortkastede penger, med andre ord. Jeg har forresten hørt at fettsuging ofte kan gjøre cellulitter mer synlige også, så det finnes nok ingen enkel løsning på dette problemet. Det eneste som ser ut til å ha noen som helst effekt, er trening og atter trening. Hvis du holder deg sprek og noenlunde fast i fisken, og sørger for å holde huden myk og fin, blir cellulittene mindre synlige. Det er nok alt vi kan gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå