Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken deodorant liker du best, og hvorfor?

Jeg har den siste tiden blitt veldig glad i GOSH sin "I Love Joy", da den lukter friskt, tørker fort og er relativt rimelig :)

Skrevet

Favoritten min er en roll on med orkidé og sitrus duft fra Faran.no. Den har frisk duft, er antiseptisk og fjerner svettelukt, samtidig er den laget av 100% naturlige ingredienser, uten aluminium, uten alkohol, uten parabener. Økologisk sertifisert av EcoCert.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Helena Rubinstein Nudit og Biotherm Deo Pure.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uparfymert roll on fra Vichy. Prøver å bruke minst mulig parfymerte produkter i hverdagen, så kan jeg heller ta en liten skvett skikkelig EdT i stedet. Duftkollisjon er greit å unngå.

Endret av Cata
Skrevet

Helena Rubinstein nudit. Hvorfor? Mild behagelig lukt, og funker som bare rakkern!

Skrevet

Nudit eller en parfymefri fra Vichy her også. Foretrekker egentlig Nudit.

Skrevet

Vichy (den med grønn/turkis topp). Den er en av ytterst få produkter jeg kjøper gang på gang. Lukter svakt og godt, tørker fort, setter ikke flekker på klær, holder svettelukt og fukt unna. Jeg får heller ikke utslett eller kløe av den som jeg får av mange andre deodoranter.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Clarins sin roll-on. Lukter svakt, tørker relativt raskt, holder seg tørr og hindrer lukt. Dessuten er den dyrevennlig, noe som er veldig viktig for meg. Jeg kjøper ikke dyretestede produkter uansett hvor bra de er.

Skrevet

Har ingen som utmerker seg klart som favoritt, men er veldig glad i Sterilan blooming fresia!

• Liker 1
Skrevet

Favoritten er Crystal deodorant fra Iherb uten aluminium, alkohol, eller parabener

Anonymous poster hash: 9533d...90d
Skrevet

Vichy 48h deodorant er min favoritt. Den med blå kork..

Skrevet

Eneste jeg har funnet uten aluminium og parabener som funker, er Soapwalla sin.

Irriterende at den er deodorantkrem siden jeg liker rollon best, men har vennet meg til det.

DEODORANT-CREAM-botanical-shot-_2_large.

Har prøvd krystalldeo osv, men det funker ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 335b2...be7
Gjest Raptuza
Skrevet

Dermica frå apotek 1. Effektiv, billeg, luktar godt, varar lenge og er dermatologisk/hudvennleg. Ofte på tilbod til rundt 20 kr.

Skrevet

Jeg bruker bestandig deodoranter uten parfyme, og kjøper som oftest Dermica Sans på apoteket. Vet ikke om den er best på alle områder (?), men den skal være både dyrevennlig og uten skadelige innholdsstoffer, og det er viktigst for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...