AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei, vi trenger noen gode råd fra noen utenforstående. Vi er en liten familie på 4 som ble brutalt skilt da fire uniformerte politi og to representanter fra barnevernet brutalt hentet ut mor og barn, far ble sendt til legevakt. Det fulgte ett halvår med avhør, krisesenter dps, familievernkontor etc etc. Dette endte med at far måtte flytte til en annen kant av landet for at barna skulle få fred.Når far flyttet ble hele saken henlagt pga av manglende bevis. Etter dette har det vært stille. Vi har kontaktet utallige advokater som alle mener at vi har en god sak, helt til de får utdyping i saken vår, de mener at vi har en god sak, men de har ikke kapasitet..... Alt viser seg å komme fra nærmeste familie og naboer som har anmeldt på falske grunnlag. Vi lurer på hva vi skal gjøre, familien er havarert, vi lever i konstant frykt. Dette har medført store konsekvenser for barna som begge er tenåringer og har måttet brutt med venner og skole for å flytte til en annen kant av landet. Økonomisk har vi lidd store tap i form av tapt inntekt, legeutgifter og flytting på egen regning. osv Anonymous poster hash: bafe3...5ce Anonymous poster hash: bafe3...5ce
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Gå videre... Anonymous poster hash: efc7b...08f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Nærmeste familie og naboer anmelder på falskt grunnlag. Hvilken grunn skulle de ha til det? Anonymous poster hash: 06e70...c05 9
Testosteron Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Vi har kontaktet utallige advokater som alle mener at vi har en god sak, helt til de får utdyping i saken vår, de mener at vi har en god sak, men de har ikke kapasitet..... Pussig at utallige advokater mener dere har en god sak, men likevel ikke vil ta saken og påberoper seg manglende kapasitet. Da har dere nok heller en dårlig sak, og så er advokatene feige og skylder på manglende kapasitet heller enn å fortelle dere at dere har en dårlig sak. 7
HerKommerMummi Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Typisk for foreldre som b.v kjører 4.12 på, er manglende selvinnsikt. De synes selv at de ALDRI gjør noe feil, alt er alle andre sin skyld og bekymringmeldingene er helt grunnløse. Det skal MYE til å miste barna sine i Norge. Hvis politiet var med, så stolte jo ikke b.v på dere. Og naboer og familie har sikkert god grunn til å være bekymret for deres omsorgs-evner. 10
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Gå videre... Anonymous poster hash: efc7b...08f Hvordan skal vi gå videre?? Har du et godt råd på hvordan vi gjør det?
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Typisk for foreldre som b.v kjører 4.12 på, er manglende selvinnsikt. De synes selv at de ALDRI gjør noe feil, alt er alle andre sin skyld og bekymringmeldingene er helt grunnløse. Det skal MYE til å miste barna sine i Norge. Hvis politiet var med, så stolte jo ikke b.v på dere. Og naboer og familie har sikkert god grunn til å være bekymret for deres omsorgs-evner. Det var naboen som skulle hevne at vi ikke synest det var greitt at dama kjørte bil uten sertifikat. Vi ga beskjed om at dette ble anmeldt om det ikke tok slutt, han svarte med å anmelde oss til politiet 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Dere har nok en dårlig sak tenker jeg. Utallige advokater har ikke dårlig kapasitet, men vil heller tro at de anser ikke saken som en klar seier for å si det sånn. Og falsk anklaging fra familie? Hva er motivet for det? Politi og bv kommer ikke brutalt på døra helt ut av det blå. Tror du trenger en realitetsorientering.Anonymous poster hash: 9f3aa...1cf 9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 "Advokater som ikke har kapasitet", = dette vebsebolet vil jeg ikke blande meg i, her er noe som ikke kommer frem i HI, TS.Anonymous poster hash: 18ff1...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Hvordan skal vi gå videre?? Har du et godt råd på hvordan vi gjør det? Ikke kast bort tid på å tenk på dette mer. Tenk positivt, bygg en snømann, lag gele, vask vinduer. Masse annet man kan gjøre, enn å planlegge hevn fordi folk har gjort jobben sin. Anonymous poster hash: efc7b...08f 2
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Gå videre... Anonymous poster hash: efc7b...08f Hvordan går vi videre? Har du ett godt råd?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Det var naboen som skulle hevne at vi ikke synest det var greitt at dama kjørte bil uten sertifikat. Vi ga beskjed om at dette ble anmeldt om det ikke tok slutt, han svarte med å anmelde oss til politiet Tviler på at b.v opprettet sak pga dette. Hva hva du gjort feil selv da? I forhold til barna dine? Kan du si en ting, eller er du helt perfekt? Anonymous poster hash: efc7b...08f
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Dere har nok en dårlig sak tenker jeg. Utallige advokater har ikke dårlig kapasitet, men vil heller tro at de anser ikke saken som en klar seier for å si det sånn. Og falsk anklaging fra familie? Hva er motivet for det? Politi og bv kommer ikke brutalt på døra helt ut av det blå. Tror du trenger en realitetsorientering.Anonymous poster hash: 9f3aa...1cf Hva mener du med at jeg trenger en realitetsorientering? Vi lever i realiteten
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Tviler på at b.v opprettet sak pga dette. Hva hva du gjort feil selv da? I forhold til barna dine? Kan du si en ting, eller er du helt perfekt? Anonymous poster hash: efc7b...08f Ingen er perfekt, men de finner ingen tegn til svikt i min omsorgsevne heller, alt er henlagt pga manglende bevis.
HerKommerMummi Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Ingen er perfekt, men de finner ingen tegn til svikt i min omsorgsevne heller, alt er henlagt pga manglende bevis. Hva er du maser med da? 1
Maljosa Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Tviler på at b.v opprettet sak pga dette. Hva hva du gjort feil selv da? I forhold til barna dine? Kan du si en ting, eller er du helt perfekt? Anonymous poster hash: efc7b...08f Nei, jeg er ikke perfekt, men her er snakk om store konsekvenser på grunn av falske indisier
HvittHus Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Hva var grunnen til at du ble sendt til legevakt?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 Råder deg til å ikke skrive et eneste ord til om dette her på KG. Føler du deg dårlig fra før, kan jeg nærmest garantere at det vil bli værre av å prøve å debattere dette her. MYE værre! UANSETT hva du skriver. Anonymous poster hash: e0cf1...e64 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 Nei, jeg er ikke perfekt, men her er snakk om store konsekvenser på grunn av falske indisier Hver glad for at vi har et b.v du. De er der for barna, ikke for foreldrene. Og godt er det! Anonymous poster hash: efc7b...08f 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Jeg skjønner ikke spørsmålet, tror jeg? Bor barna med mor og far måtte flytte, eller er barna under barnevernet? Hva er du redd for? Faren? Anonymous poster hash: 4c90d...c42 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå