Gå til innhold

Hvor fort kan jeg forvente resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foretatt en livsstilsendring og begynt å trene i tillegg til å spise mye sunnere enn før. Jeg er en jente på 26, 170 cm høy og veier 70 kilo. Vil gjerne ned 10 kilo. Har begynt å trene tre ganger i uken og spiser bare sunt i uken, har en fridag hvor jeg spiser litt usunt (skeier ikke helt ut). Har nå holdt på med dette i en uke og føler meg mer opplagt, men når tror dere jeg kan forvente å se resultater på kroppen? Hvor lenge tror dere det vil ta før jeg når målet mitt?

Anonymous poster hash: f9ce6...fc8
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Helt umulig å svare på. Hva mat spiser du? Hvor mange kalorier spiser du per dag og de dagene du trener?

Om du er i moderat underskudd så er det normalt å miste ca. 0,5 kg per uke. Om du trener hard styrke med helkroppsprogram så burde du merker fremgang etter 6-8 uker på kroppen såfremt kostholdet gir kroppen nok mat til å bygge seg opp.

Skrevet

Helt umulig å svare på. Hva mat spiser du? Hvor mange kalorier spiser du per dag og de dagene du trener?

Om du er i moderat underskudd så er det normalt å miste ca. 0,5 kg per uke. Om du trener hard styrke med helkroppsprogram så burde du merker fremgang etter 6-8 uker på kroppen såfremt kostholdet gir kroppen nok mat til å bygge seg opp.

Jeg spiser mye grønnsaker, fisk og kylling. Har kuttet ut rødt kjøtt og ost. Jeg spiser ca 1500 kalorier de dagene jeg ikke trener og litt mer de dagene jeg trener. På trening er det mest kardio, men også litt styrke.

Anonymous poster hash: f9ce6...fc8

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Jeg spiser mye grønnsaker, fisk og kylling. Har kuttet ut rødt kjøtt og ost. Jeg spiser ca 1500 kalorier de dagene jeg ikke trener og litt mer de dagene jeg trener. På trening er det mest kardio, men også litt styrke. Anonymous poster hash: f9ce6...fc8

Hva er en typisk matdag? Savner fett...

Endret av Runforit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...