Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Det er en frisørsalong på skullerud, som har fått en ny utglattningsmetode. De bryter ned håret med silke, og bygger det opp igjen med silke, slik at det blir helt glatt til det vokser ut. Det fine ved det er at det ikke sliter på håret på lik linje med en antiperm. Jeg har så lyst til å ta det, men det koster litt over 3000 kr:( Skal flytte osv nå, og da har jeg egentlig ikke råd til det. Så spm mitt er, om dere som er i bransjen vet om andre salonger i oslo som gjør noe liknende for en noe billigere pris? Håper på svar innen dagen! Tusen takk:) -VILhaglatthår!!
lena24 Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 driver å utdanner meg som frisør/stylist, men den metoden har jeg ikke hørt om før. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 De har hatt den i USA lenge det har til og med jeg hørt om, og jeg er ikke frisør hehe:) Norge er jo helt retarded når det gjelder metoder frisørene bruker i forhold til USA. Her har man antiperm, der har man hatt metoder som endrer hårteksturen uten kjemiske midler lenge. Blant annet flere slike metoder fra Japan. Har ringt 1000 frisørsalonger og spurt om dette, men de vet jo ikke en dritt...sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå