AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg og min samboer tenker på å prøve å få barn etterhvert. Av ren nysgjerrighet på om vi begge er fruktbare bestilte vi blant annet sånn sædtest på nett som KUN sjekker antall sædceller per ml. Denne testen viste negativ to ganger etterhverandre, og jeg blir nå ekstremt bekymret for om han er i stand til å bli pappa eller ikke. Jeg vil også si at dette var en test som kun viste antall sædceller, og ikke om sædcellene var "gode" eller "dårlige". Er det noen som har erfaring med disse testene, eller noen som evt har blitt gravid uansett? Har lest litt forskjellig, og blant annet sett at man ikke skal stole på slike hjemme tester. Merker jeg blir veldig bekymret for den dagen vi skal begynne å prøve å bli gravide, da jeg veldig ønsker meg barn i fremtiden. Hva mener/tror dere? Anonymous poster hash: 4af5e...500
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Hadde ikke stolt på resultatet.Anonymous poster hash: ac9dc...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå