Gå til innhold

Er jeg en ræv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "umoralsk" av meg å flørte med flere kvinner samtidig, enten det er in person, på Snap, FB m.m?

Det er da et velkjent fenomen at menn kaster snøret i alle retninger og venter på napp?

Det går frem og tilbake med 4 damer nå, har ikke ligget med noen av dem. Rotet med én. Vet ikke helt hva det er jeg er ute etter, men jeg tenker at jeg tar det som det kommer. Skal treffe en i morgen kveld...

Noen menn ville nok holdt seg til én om gangen, andre tenker jo flere jo bedre Finnes det en gylden middelvei? Er genuint nysgjerrig på dette, hadde satt pris på noen innspill fra begge kjønn. Er for øvrig i tjueårene.

Anonymous poster hash: 32ed7...440
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes i grunnen det er greit, så lenge du ikke har begynt noe ordentlig med noen av dem. Å flørte litt er jo relativt uskyldig, spesielt så lenge du er singel.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Nei du er ingen ræv, kos deg du.

Endret av Hummels
Skrevet

Takk for kommentarer. :)

ts

Anonymous poster hash: 32ed7...440
Gjest Amémonos
Skrevet

Så lenge du ikke lyver til noen av dem slik at de tror dere er eksklusive så er dette selvfølgelig helt greit.

Skrevet

Jeg tenker dette er greit så lenge du er åpen om det til datene dine ;) Jeg ville ha ønsket å vite det dersom jeg datet deg, selv om vi ikke hadde vært ekslusive eller hadde pratet om det. Hadde jeg funnet ut av dette etter en lengre datingperiode med deg, så ville jeg nok avsluttet det selv.

Anonymous poster hash: 1a513...c03
Skrevet

Så lenge de vet om det så er det jo greit.

Anonymous poster hash: d9a90...a78
Skrevet (endret)

Ikke bare helt greit, men etter min mening den mest riktige måten å gjøre det på.

Det er langt mer effektivt og gir bedre oversikt, når man dater så mange som mulig i seleksjons prosessen. Man gjør jo både seg selv og den fremtidige partneren en stor tjeneste ved å finne en det klaffer godt med.

Mange forelsker seg altfor lett, og innleder forhold hvor det er store avstander i livsyn, seksuelle preferanser osv.

Hva de potensielle kvinnene behøver å vite, kan nok diskuteres.

For min egen del, har jeg alltid forsøkt å unngå å lyve. Men det er aldri smart å fortelle mer enn "minst mulig" om slike ting til kvinner. De har sjeldent noen forståelse for å blande litt logikk inn i romantikken.

Endret av John Galt
Skrevet

Det er på en måte ok å ha flere baller i lufta, om man ønsker å date litt her og der. Men syntes det kan være litt "risky" også. Flørting på nettet syntes jeg ikke betyr så mye. Men når man kommer ut i RL, så syntes jeg du skal tre litt forsiktig. Det kan jo være noen av disse jentene ser på det mer seriøst enn du gjør?

Selv legger jeg som oftest alle kort på en mann. Spesielt hvis man har vært fysisk og faktisk inkluderer følelser. Da har jeg ikke lyst å date andre. Å skal det bli noe, burde jo fokus være på en person? Hvis man faktisk vil ha kjæreste da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...