AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 Huff! Stakkers moren og datteren. Hva om begge møter på deg og hilser, hva sier du da? trekant?Anonymous poster hash: 7fd4a...574 1
Gjest Coolaid Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 TS Er ikke et troll. Hva er galt med å ha sex med begge? De vet ikke om hverandre og de vet begge at dette er kun sex og ikke noe mer seriøst. Anonymous poster hash: 50a20...606 Hadde vært litt en overraskelse om du gjorde begge gravid........ snakk om "kjernefamilie".....
Gjest lurven Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 pfffft er det noe å skryte av a, du burde ha deg med bestemor også
OPIgirl Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke noe galt i det, det virker jo helt perfekt. Begge har sikkert sex med flere enn deg også. Stå på, det er bare å knulle rundt. Nyt det så lenge du kan, Anonymous poster hash: 2d195...778 Fy faen så lav moral folk har. Blir kvalm av dere.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 ...og det er utrolig pirrende. Har hatt sex jevnlig med mor og datter, hver for seg, noen uker nå. Moren er 40 år og holder seg veldig bra, mens datteren er 20. De vet ikke at jeg holder på med begge. Noen som har samme "fetisj"? Anonymous poster hash: 50a20...606 Du smeller vel begge på tjukken snart....
Gjest Bruce Wayne Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 ...og det er utrolig pirrende. Har hatt sex jevnlig med mor og datter, hver for seg, noen uker nå. Moren er 40 år og holder seg veldig bra, mens datteren er 20. You dog!
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 ...og det er utrolig pirrende. Har hatt sex jevnlig med mor og datter, hver for seg, noen uker nå. Moren er 40 år og holder seg veldig bra, mens datteren er 20. De vet ikke at jeg holder på med begge. Noen som har samme "fetisj"? Anonymous poster hash: 50a20...606 Tror ikke det er noe de burde få vite, har være i deres tilfelle selv. Var ikke særlig gøy å få vite at en mann har ligget med både meg og min datter. Min datter vet enda ikke om det, og det skal hun heller ikke få vite. Er nok enda verre for henne enn for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #28 Skrevet 18. januar 2015 Tror ikke det er noe de burde få vite, har være i deres tilfelle selv. Var ikke særlig gøy å få vite at en mann har ligget med både meg og min datter. Min datter vet enda ikke om det, og det skal hun heller ikke få vite. Er nok enda verre for henne enn for meg. Det skjønner jeg så godt. Mens mannen her på KG får kred for å være en likanes hingst. Jadda. Anonymous poster hash: 83bc0...4c7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #29 Skrevet 18. januar 2015 TS igjen Dette er ikke trolling og jeg forstår oppriktig talt ikke hvorfor dette skal være "kvalmt". Vi er jo alle voksne mennesker og de vet ikke om hverandre. Vi bruker også beskyttelse. Til de som lurte, så er dattera penere og litt "strammere", mens mora er mer aktiv i senga. Anonymous poster hash: 50a20...606
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #30 Skrevet 18. januar 2015 Tror ikke det er noe de burde få vite, har være i deres tilfelle selv. Var ikke særlig gøy å få vite at en mann har ligget med både meg og min datter. Min datter vet enda ikke om det, og det skal hun heller ikke få vite. Er nok enda verre for henne enn for meg. Som mor, så datter. Anonymous poster hash: 54d47...e87
kattaa Skrevet 18. januar 2015 #31 Skrevet 18. januar 2015 Tror du forstår at det er galt TS når du tydeligvis skjønner at det vil bli reaksjoner hvis du er ærlig med de om hva du driver med.. Hvis du virkelig er "voksen" så burde du være voksen nok til å være ærlig med dem. Å holde noen for narr på et slikt vis der du vet at de mest sannsynligvis ville skiftet mening om deg hvis du var ærlig er ikke voksent gjort. At du bruker kondom mens du gjør dette forandrer ikke saken.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #32 Skrevet 18. januar 2015 Få dem med på trekant. Dagens kvinner eier ikke moral eller grenser så det bør være fullt mulig. Anonymous poster hash: 54d47...e87
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #33 Skrevet 18. januar 2015 Ha ha! ..... En gammel venn hadde en gang en "liten affære" med en gift kvinne i omgangskretsen. De avsluttet det relativt raskt og så gikk det noen år.... Men så fikk han opp øynene for datteren til denne kvinnen som nå nærmet seg 20 årene Det ble ettervært bryllup og vi få som viste noe om fortiden hummret litt godt når far i huset fulgte datteren sin opp kirkegulvet til sin kones elsker . 😂👍Anonymous poster hash: e6208...d44 Han gifta seg ikke med sin egen datter da i og med det var en del år siden Anonymous poster hash: a4b12...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå