Gå til innhold

Mulig å lese blogg uten at bloggerne tjener på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par blogger som jeg liker å titte innom en gang iblant (typ fotballfrue). Jeg er egentlig ikke særlig interessert i å følge med på disse bloggene, men når jeg hører mye om dem, som feks når det gjelder fotballfrue i den siste tiden, blir jeg nysgjerrig og vil inn for å lese hva som foregår. Problemet er at jeg ikke vil at disse bloggerne skal tjene på dette - jeg synes det fotballfrue og mannen har drevet med i den siste tiden er forferdelig, og vil ikke støtte henne ved å gi henne flere klikk på bloggen. Finnes det noen slags app eller noe som gjør at man ikke registreres på siden som bloggleser selv om man trykker seg inn? Jeg tenker at i disse dager når det finnes en app for alt, må det da finnes noe slikt også :)

Anonymous poster hash: 5e9a3...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tjener ikke direkte penger på at du går inn der. De tjener på annonsører som ønsker å nå ut til så mange lesere bloggen har. Desto flere lesere, desto mer attraktivt er det for en annonsør å synliggjøre seg på bloggen. Det finnes mao ikke en app for å skjule seg for bloggen. Besøket registreres uansett.

Anonymous poster hash: 90ef0...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...