AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg skal til USA og innom New York en tur. Da har jeg selvfølgelig lyst til å shoppe en del ting som er billigere der enn her, for eksempel veske (Marc by Marc Jacobs), treningstøy og diverse annet. Men ser nå at én dollar er hele 7,5 norske kroner. Da blir det jo endel dyrere enn vanlig likevel. Dere som har vært der og handlet og kjenner prisene: Er det fortsatt noe å spare? Og hva bør jeg satse på å kjøpe som er ekstra billig der? Anonymous poster hash: 5fb37...864
c44 Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Nå er det et halvt år siden jeg var der, men merkeklær og vesker er litt billigere der enn i Norge. Hvis du virkelig vil gjøre noen kupp så anbefaler jeg SoHo. Ja, det er bare merkebutikker der, men det er maaaasse vintage og bruktbutikker. De har også luksusoutlets der også. På bruktbutikkene er det bare merkeklær som er fint brukt og mange av tingene hadde fortsatt merkelapp. Er også noen designere som selger "rester" av gamle sesonger. Hvis du har tid så anbefaler jeg deg å ta buss eller båt over til Queens. Det er masse outlets der. Vi fikk anbefalt det av nesten alle vi snakket med i New York. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå