AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Må jeg betale ekstra for den? Er en liten malteser. Anonymous poster hash: d69c1...3ec
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Altså jeg vet at hunder under 40 cm reiser gratis - det står det iallefall på sidene til NSB - men en venninne sa det kunne være litt annerledes i praksis, at hun hadde hatt litt problemer med å få med seg sin lille hund på toget. Anonymous poster hash: d69c1...3ec
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 https://www.nsb.no/tilbud-om-bord/reise-med-kjaeledyr Anonymous poster hash: 0fc54...3e8
bergensjenta83 Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Hund under 40 ca er gratis, men når du bestiller billett... på nettsiden krysser du av at du har hund under 40 cm. ingen problem Jeg tar toget fra Oslo- Bergen ca 3. hver mnd og jeg har en Cavalier King Charles Spaniel. God Tur!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Sjekk at det er et tog med egen hundevog, dette har i alle fall de fleste regiontogene. Anonymous poster hash: a0aab...dfa
Ingeborg! Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Bestill billett på forhånd. Er egne vogner til dyr. Du betaler barnebillett for hunder med skulderhøyde over 40 cm, dvs prisen 50 % av en ordinær voksenbillett. Din hund vil nok reise gratis med deg - men husk å få billett i dyrevogn. Du bestiller enkelt til deg og bisken på nsb.no Jeg har hatt med hund på tog i mange år - aldri vært problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå