CharlieH Skrevet 16. januar 2015 #1 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) På onsdag er det ett år siden vår alles kjære Anbjørg døde. Hva er ditt beste minne om Anbjørg? Det er så rart å tenke på at det allerede har gått ett år. Det føles som i går. Jeg savner oppdateringene, inspirasjonen og livskraften hennes, men hun lever videre i minnene våre for alltid. Jeg tenker ofte at jeg burde være like positiv og takknemlig som henne. På onsdag skal jeg tenne et lys for Anbjørg. RIP Ryddet for bilde irrlys, mod. Endret 17. januar 2015 av irrlys 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2015 #2 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg husker henne i det hele tatt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CharlieH Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg husker henne i det hele tatt. http://www.vg.no/rampelys/portrett-av-anbjoerg-saetre-haatun-i-gode-og-onde-dager/a/10120641/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 16. januar 2015 #4 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg må innrømme at jeg ikke husket henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 17. januar 2015 #5 Del Skrevet 17. januar 2015 Tråden er ryddet for bilde som bryter med opphavsretten, samt ryktespredning og svar til dette. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 17. januar 2015 #6 Del Skrevet 17. januar 2015 Når jeg tenker på henne, så tenker jeg på et menneske med ufattelig mye kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. januar 2015 #7 Del Skrevet 18. januar 2015 Ryddet for ryktespredning + svar. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. januar 2015 #8 Del Skrevet 18. januar 2015 Ryddet for svar til moderering. Spørsmål tas på PM eller Ris og ros. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg