Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 16. januar 2015 #1 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg møter som regel kun seriøse jenter som er interessert i et forhold, bli bedre kjent og å ta det rolig. Som regel er ikke dette ønskelig fra min side, så da blir det gjerne en interessekonflikt. Noen forslag? Hvor møter man jentene som kun er interessert i en ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Del Skrevet 16. januar 2015 Så du er kun interessert i en ting med jentene som oftest? Og dette har du tenkt å praktisere fremover. Det hadde vel vært interessant å vite for hun jenta som du er så dypt forelsket i. Tenker du hadde stilt sterkt i konkurransen med han kjæresten hun allerede har. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maylin Skrevet 16. januar 2015 #3 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) (Syntes svaret mitt kom ut krassere enn tiltenkt fra Heineken-tåka, så lar det ligge..) Endret 17. januar 2015 av Maylin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Del Skrevet 16. januar 2015 Sykepleiere er de mest løsslupne. Anonymous poster hash: 80378...64b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 16. januar 2015 #5 Del Skrevet 16. januar 2015 Ta en tur på danskebåten. Der har du et bredt utvalg fra studenter til pensjonister som vrikker rompa til bulgarske danseband og allsang i pianobaren. Dritharry, men utrolig morsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 16. januar 2015 #6 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg møter som regel kun seriøse jenter som er interessert i et forhold, bli bedre kjent og å ta det rolig. Som regel er ikke dette ønskelig fra min side, så da blir det gjerne en interessekonflikt. Noen forslag? Hvor møter man jentene som kun er interessert i en ting? Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Del Skrevet 16. januar 2015 sukker.noAnonymous poster hash: 5de57...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 16. januar 2015 #8 Del Skrevet 16. januar 2015 De finner du blant de lykkelige single. Ikke sikkert de ønsker ONS, men FGF vil mange kunne tenke seg om de treffer en trivelig mann. Altså både seriøs OG "løsluppen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Del Skrevet 16. januar 2015 Bergen Ikke særlig mange av de (iaffall ikke lette å finne) her! Anonymous poster hash: 10e57...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Del Skrevet 16. januar 2015 De finner du blant de lykkelige single. Ikke sikkert de ønsker ONS, men FGF vil mange kunne tenke seg om de treffer en trivelig mann. Altså både seriøs OG "løsluppen" Jeg har i hvert fall ikke lyst på en løssluppen mann, selv om han kan ha hatt noen ONS i løpet av livet. Når man blir litt eldre bør man ha forstått at tilfeldig sex som livsstil ikke akkurat er noe å trakte etter. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 16. januar 2015 #11 Del Skrevet 16. januar 2015 Ikke særlig mange av de (iaffall ikke lette å finne) her! Anonymous poster hash: 10e57...ac8 Downstairs om du er veldig ung, Brukbar om du er litt eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 16. januar 2015 #12 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har i hvert fall ikke lyst på en løssluppen mann, selv om han kan ha hatt noen ONS i løpet av livet. Når man blir litt eldre bør man ha forstått at tilfeldig sex som livsstil ikke akkurat er noe å trakte etter. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 Jeg har aldri hatt ONS, så det vet jeg ingenting om. Hva andre velger synes jeg er opp til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #13 Del Skrevet 16. januar 2015 Dra til Nordland? Anonymous poster hash: 41ba8...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 17. januar 2015 #14 Del Skrevet 17. januar 2015 Så du er kun interessert i en ting med jentene som oftest? Og dette har du tenkt å praktisere fremover. Det hadde vel vært interessant å vite for hun jenta som du er så dypt forelsket i. Tenker du hadde stilt sterkt i konkurransen med han kjæresten hun allerede har. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 Så hyggelig at du passer på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 17. januar 2015 #15 Del Skrevet 17. januar 2015 Har du vært i Finnmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #16 Del Skrevet 17. januar 2015 Så hyggelig at du passer på meg. Jeg avslørte din dobbeltmoral. Du ville selv aldri vært interessert i denne jenta om hun hadde mange tilfeldige sexpartnere. Mens du selv vil holde på slik, og likevel forventer/håper at denne jenta skal være interessert i deg. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 17. januar 2015 #17 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg avslørte din dobbeltmoral. Du ville selv aldri vært interessert i denne jenta om hun hadde mange tilfeldige sexpartnere. Mens du selv vil holde på slik, og likevel forventer/håper at denne jenta skal være interessert i deg. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 Dobbeltmoral? Så sant du ikke vet mer enn meg (gjør du?), så vet ikke jeg noe om hennes antall partnere og heller bryr jeg meg ikke. Min forrige forelskelse var en skikkelig tøs. En kul jente som var glad i sex. Er vi ferdige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Del Skrevet 17. januar 2015 Dobbeltmoral? Så sant du ikke vet mer enn meg (gjør du?), så vet ikke jeg noe om hennes antall partnere og heller bryr jeg meg ikke. Min forrige forelskelse var en skikkelig tøs. En kul jente som var glad i sex. Er vi ferdige? Ok, da er vi ferdige. Anonymous poster hash: 2899f...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 17. januar 2015 #19 Del Skrevet 17. januar 2015 Ikke særlig mange av de (iaffall ikke lette å finne) her! Anonymous poster hash: 10e57...ac8 Ta deg en tur på The Scotsman. Der pleier det å være godt kjøttmarked en helgedag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Del Skrevet 17. januar 2015 Du som utrståler feile vibber. Skryt av at du har mye spenn og så skal du se at jentene er villige til mye rart. Anonymous poster hash: 1a443...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå