Gå til innhold

Hvordan få stay-ups til å holde seg oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Test ut strømper med litt smalere kant øverst enn Wolford Satin Touch. Blondekanten er faktisk litt "tung", og kan gjøre at de siger.

Anonymous poster hash: 72e2d...c98
Gjest Lille-pus
Skrevet

To små tips for at ikke stay-ups skal skli ned:

Åpne strømpen og "Dra de" sammen nedover slik at du har tomlene inni strømpen helt nederst i strømpen når du skal ta den på deg, slik at du fordeler den jevnt oppover både legg og lår. Da unngår du for mye strekk nedover.

Når du har silkonkanten der den skal være, brett toppen ut og ned, slik at silikonkanten kommer på utsiden av strømpen. Fukt silikonen med kaldt vann og vipp den opp og tilbake på plass. Da tror jeg strømpen vil holde seg på plass så lenge du vil! :)

Forutsetter selvfølgelig ingen bodylotion på låret.

Enjoy,

Vantage

Godt poengtert.

Jeg glemmer alltid at majoriteten (ikke alle, men de fleste) av norske kvinner ikke egentlig vet hvordan man tar på og av strømper og hold-ups.

- det reduserer også i høyeste grad sannsynligheten for å ødelegge strømpen, i motsetning til å putte benet ned i strømpen så trekker man strømpen på benet.

Gjest Tigress
Skrevet

Godt poengtert.

Jeg glemmer alltid at majoriteten (ikke alle, men de fleste) av norske kvinner ikke egentlig vet hvordan man tar på og av strømper og hold-ups.

- det reduserer også i høyeste grad sannsynligheten for å ødelegge strømpen, i motsetning til å putte benet ned i strømpen så trekker man strømpen på benet.

Det veit då vel dei fleste??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...