goldenchanel Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg syns stay-ups og strømper er utrolig sexy! Men på meg vil de aldri holde seg oppe, og sklir ned til rett over kneet. Jeg har ganske runde lår som er faste på utsiden, men myke på innsiden..kan dette være grunnen? Er det eventuelt noen strømper som fungerer bedre enn andre eller noe man kan spraye på så de sitter bedre?? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Noen har så lekre, smale lår at hold-ups ikke blir stramme nok. Bruker du bodylotion på huden før du trekker på deg hold-ups så vil ikke silikonkanten feste seg til huden. Når hold-ups har vært brukt noen ganger så bør/må de vaskes. Etter vask vil også silikonkantene på nytt sitte som da strømpene var fabrikknye. Alternativet er klassiske strømper, men det tror jeg du vet aldeles utmerket - og innimellom er det nå slik at hold-ups bare passer best 1
Morpheus Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Gaffatape. En runde der tapen er halvveis på strømpen, og andre halvdelen er på låret. Husk å stramme musklene mens du taper. Da slipper du at det sprenger rundt tapen når du går. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Gaffatape. En runde der tapen er halvveis på strømpen, og andre halvdelen er på låret. Husk å stramme musklene mens du taper. Da slipper du at det sprenger rundt tapen når du går. Dette har du ikke no' greie på Alexander! 2
melly666 Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Jeg håper det går greit at jeg okkuperer tråden littegranne. Lille-pus: Du har tidligere anbefalt en (/flere?) sider hvor du kjøper dine strømper. Siden jeg er veldig lat og ikke orker å lete, har du et godt forslag til hvor kan man kan finne kvalitetsstrømper?
goldenchanel Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2015 Gaffatape. En runde der tapen er halvveis på strømpen, og andre halvdelen er på låret. Husk å stramme musklene mens du taper. Da slipper du at det sprenger rundt tapen når du går. Haha da tror jeg de sitter ihvertfall! men tror ikke det blir så sexy når de skal av Problemet mitt er nok ikke smale lår men heller litt for runde... får prøve meg frem og se om jeg finner noe som sitter. Jeg hater virkelig strømpebukser
Ava Mae Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Stay-ups med silikon øverst og unngå lotion før du skal ha dem på er mine råd. Ellers så har Alexander et poeng, gaffa funker på det meste
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Jeg håper det går greit at jeg okkuperer tråden littegranne. Lille-pus: Du har tidligere anbefalt en (/flere?) sider hvor du kjøper dine strømper. Siden jeg er veldig lat og ikke orker å lete, har du et godt forslag til hvor kan man kan finne kvalitetsstrømper? Sender deg noen lenker jeg. Haha da tror jeg de sitter ihvertfall! men tror ikke det blir så sexy når de skal av Problemet mitt er nok ikke smale lår men heller litt for runde... får prøve meg frem og se om jeg finner noe som sitter. Jeg hater virkelig strømpebukser De er i passende størrelse? Får jeg være så frekk at jeg spør om hvilke merker du har prøvd og endt opp med rundt anklene? Det er også slik at ikke alle får hold-ups til å sitte, samme hva de gjør. Noen av disse har gått over til klassiske strømper og strømpebelte.
goldenchanel Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2015 Sender deg noen lenker jeg. De er i passende størrelse? Får jeg være så frekk at jeg spør om hvilke merker du har prøvd og endt opp med rundt anklene? Det er også slik at ikke alle får hold-ups til å sitte, samme hva de gjør. Noen av disse har gått over til klassiske strømper og strømpebelte. Jeg har wolford Satin Touch 20 stay-up når jeg setter de på virker det som de sitter, men når jeg begynner å gå så sklir de ned til kneet.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har wolford Satin Touch 20 stay-up når jeg setter de på virker det som de sitter, men når jeg begynner å gå så sklir de ned til kneet. Wolford pleier være greie i størrelse øverst oppe. Silikonbåndene holder seg fast for... 2 gangers bruk, Så må de vaskes for å få hefteevnen tilbake. Og du smører ikke huden?
goldenchanel Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2015 Wolford pleier være greie i størrelse øverst oppe. Silikonbåndene holder seg fast for... 2 gangers bruk, Så må de vaskes for å få hefteevnen tilbake. Og du smører ikke huden? Kanskje det er dusjsåpen min? Nivea in shower body milk, den er jo som en bodylotion bare at du bruker den i dusjen.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Dette har du ikke no' greie på Alexander! Pfffff. Hans forslag inneholder jo hårfjerning også 2
Stocking lover Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Alltid en sjanse for at de sklir ned når du bruker stay-ups(=hold-ups). Tryggest når du bruker strømpebelte/strømpeholder. Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Uansett bør du bruke strømpeholder!Ludmila
Gjest Lille-pus Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Kanskje det er dusjsåpen min? Nivea in shower body milk, den er jo som en bodylotion bare at du bruker den i dusjen. Ikke umulig det nei. Gjør et forsøk med en annen dusjsåpe, en uten fukt, og så smører du resten av kroppen og leggene, men ikke lårene, og tar f.eks. en prøvesøndag. Men, du bør vaske strømpene slik at silikonkanten er ren før prøvedagen. Det høres ut som det er verd å undersøke siden det ikke krever noe sånn egentlig. Alltid en sjanse for at de sklir ned når du bruker stay-ups(=hold-ups). Tryggest når du bruker strømpebelte/strømpeholder. Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Uansett bør du bruke strømpeholder! Ludmila Ikke hold-ups med strømpebelte eller hofteholder, Ludmilla. Festene er nå riktignok i metall og gummi eller plast, men de er ikke egnet eller beregnet å klemme silikonkanter inn i, detvil ta knekken på dem- - men det er ikke alment kjent her hjemme, så jeg har forståelse for at forslaget kommer. Ingen kritikk slik sett Endret 17. januar 2015 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Pfffff. Hans forslag inneholder jo hårfjerning også Har de fleste samme typen hår på lårene som på leggene ! At gutta har skal jeg være med på...men, ikke damene også vel? - da blir jeg litt skuggeredd gitt
MammaSvarDa Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Jeg bruker en liten bit puppeteip øverst på strømpa. Fungerer utmerket
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Har de fleste samme typen hår på lårene som på leggene ! At gutta har skal jeg være med på...men, ikke damene også vel? - da blir jeg litt skuggeredd gitt Tja, noen har vel Og for å være trygg på å holde strømpene oppe så kan jo ta et par gaffatape striper opp langs bikinilinja
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Har hatt litt av det samme problemet tidligere, men du må bare finne et merke som funker deg og dine ben.- Er helt sikkert på at Niveaen er medvirkende, men sjekk ut litt strømper fra ulike merker, så finner du nok noen som funker. Selv har jeg endt opp mer oroblu og Lindex, og bruker de på jobb flere dager i uken, uten at jeg merker at de siger. De blir selvsagt litt slitt etter noen vasker, men fordelen med stay-ups er at om du kjøper flere like par, så kan du jo "mikse" strømper dersom en strømpe rakner. Anonymous poster hash: 72e2d...c98
Gjest Lille-pus Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Har hatt litt av det samme problemet tidligere, men du må bare finne et merke som funker deg og dine ben.- Er helt sikkert på at Niveaen er medvirkende, men sjekk ut litt strømper fra ulike merker, så finner du nok noen som funker. Selv har jeg endt opp mer oroblu og Lindex, og bruker de på jobb flere dager i uken, uten at jeg merker at de siger. De blir selvsagt litt slitt etter noen vasker, men fordelen med stay-ups er at om du kjøper flere like par, så kan du jo "mikse" strømper dersom en strømpe rakner. Anonymous poster hash: 72e2d...c98 Du har helt rett i at det er litt variasjon mellom merkene. Noen passer en bedre enn andre. Disse finnes i et bredt farveutvalg, er ikke glittershiny og er av god kvalitet for daglig bruk, og de finnes også i en tykkere utgave i 55 denier. De er en av mine favoritter. Prisen er også helt ok. Det er mange merker å velge mellom til både daglig bruk og til fest og moro
Vantage Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 To små tips for at ikke stay-ups skal skli ned: Åpne strømpen og "Dra de" sammen nedover slik at du har tomlene inni strømpen helt nederst i strømpen når du skal ta den på deg, slik at du fordeler den jevnt oppover både legg og lår. Da unngår du for mye strekk nedover. Når du har silkonkanten der den skal være, brett toppen ut og ned, slik at silikonkanten kommer på utsiden av strømpen. Fukt silikonen med kaldt vann og vipp den opp og tilbake på plass. Da tror jeg strømpen vil holde seg på plass så lenge du vil! Forutsetter selvfølgelig ingen bodylotion på låret. Enjoy, Vantage 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå