AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Ofte så ser jeg folk står på på facebook chat så står det mobil bak navnet deres, men det er noe jeg synes er snodig. jeg har et par ganger hatt avtaler med venninne, men så hadde hun ,måttet avlyse av forståelige grunner, det er ikke noe som skjer hele tiden. men hun måtte på jobb fordi noen hadde sykemeldt seg. likevel, står det "internett" når hun er pålogget, så jeg fikk kanskje for meg at hun lyver? men i det hun logget av, så kom mobil ikonet opp igjen bak med en gang.. kan det også stå "internett" dersom vedkommende er inne på selve facebook og ikke på messenger på mobilen? Anonymous poster hash: b4478...2fd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Det er ikke 100 % det systemet der. Men om hun er på via Wifi så kan det stå "Internett" og ikke "Mobil". Og da kan vel ant mobilinkonet komme opp etter avlogging. Anonymous poster hash: 9b277...982
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Det systemet funker ikke. Jeg står som "internett" når jeg er koblet til mobilnettet flere ganger Anonymous poster hash: 434e2...caf
Gjest Veritaserum Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Som de sier, ikke helt til å stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå