Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Hei! Noen som har erfaringer med "kroppsforming" ved hjelp av sånne muskelstimulator-maskiner? Lurer på å prøve, men må vite om det er verdt pengene!!!
lizzy x Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 jeg har en sånn magetrimmer,det er et belte som dy tar rundt magen,smører med gele og setter på..syns den er veldig ubehagelig å ha på,du blir helt " nummen" i magen etter å ha brukt den,og ikke i musklene men på huden...syns egentlig ikke jeg ser noe forskjell,og jeg har brukt den ofte. Den er og veldig dårlig på batteriene,kan knapt kjøre et program før den ebber ut men har hørt om andre som syns det fungerer kjempebra og merker stor forskjell.Det er jo ganske mange forskjellige varianter ute på markedet så...
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Jeg kjøpte hos trimform for mange år siden. det er 12 pads og den går på strøm. en bestemmer styrken selv. jeg er fornøyd da jeg har brukt den. betalte ca 7000 for den. har sett postordregreier med batteri, men det er ikke nok strøm i de batteriene. Så det skal vist være bortkastet. Noe som det andre svaret du fikk tyder på.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Funker det altså så bra at jeg kan bli kvitt den lille "hengerumpen" min hvis jeg begynner å bruke det apparatet?
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 Funker det altså så bra at jeg kan bli kvitt den lille "hengerumpen" min hvis jeg begynner å bruke det apparatet?
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #6 Skrevet 7. august 2004 Både jeg og min mann brukte det mye. Tok jo i noen ganger og skrudde opp. Dæven det var vondt! Lå en halvtime i gange, men du kan jo sitte å se på tv også. Faktisk var det magen jeg merka det først. Han fikk jo de magemusklene. prøvde å leie som var in for noen år siden, men den var liten. bare 6 pad, så ble det dyrt. tror det var 300 i uken vi betalte. Så fant jeg en anonse i en avis for trimform. tror de er på nett? dyrt er det, men du har jo en slik maskin i hus da.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Så med andre ord, det funker? Bra på andre deler av kroppen også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå