Gå til innhold

Hvorfor møter jeg aldri seriøse jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 28. Hatt flere lange forhold, føler meg ferdig med festing og ons, har karriere, eier eget hus, har mange gode venner som jeg setter pris på, og vet at de setter pris på meg.

Føler at hver gang jeg møter ei ny, så ser jeg for meg at hun er i tilsvarende livssituasjon, men viser seg alltid å være feil. Akkurat som om jeg møter jenter som er ute etter det stikk motsatte, bare søker spenning og oppmerksomhet, og etter vi havner i senga så er dabber det ut.

Føler selv at jeg er atraktiv, men selv om jeg har møtt og vært med mange jenter, så har det som regel vært resultat av deres initiativ.

Hvor treffer jeg dere seriøse jenter, som vet hva dere vil ha og er trygge på dere selv og hvor dere er i livet?

Anonymous poster hash: 0b168...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i by eller bygd? Hvilken aldersgruppe treffer du?

Anonymous poster hash: fce92...2d2
Skrevet

Er selv 28. Hatt flere lange forhold, føler meg ferdig med festing og ons, har karriere, eier eget hus, har mange gode venner som jeg setter pris på, og vet at de setter pris på meg.

Føler at hver gang jeg møter ei ny, så ser jeg for meg at hun er i tilsvarende livssituasjon, men viser seg alltid å være feil. Akkurat som om jeg møter jenter som er ute etter det stikk motsatte, bare søker spenning og oppmerksomhet, og etter vi havner i senga så er dabber det ut.

Føler selv at jeg er atraktiv, men selv om jeg har møtt og vært med mange jenter, så har det som regel vært resultat av deres initiativ.

Hvor treffer jeg dere seriøse jenter, som vet hva dere vil ha og er trygge på dere selv og hvor dere er i livet?

Halla kamerat. Kom deg på tindern.

Anonymous poster hash: 7457b...03c

Skrevet

Kan det være noe med deg som gjør at seriøse jenter holder seg unna?

Anonymous poster hash: 07666...473

Skrevet

Kan det være noe med deg som gjør at seriøse jenter holder seg unna?

Skrevet

Ts her

Tinder er vel der jeg har truffet mest useriøse.

Bor i by med 40 000 innbyggere.

Skrevet

Hvor gamle er jentene du går etter? For går du etter yngre, så er de ofte ikke ute etter noe seriøst. Kan faktisk være lettere å gå litt opp i alder. En jente på 30 år, er ofte mer klar for noe seriøst.

Anonymous poster hash: 01808...238
Skrevet

og du tror DU har det tøft? Prøv å treff ei jente som vil la deg bli tjenern hennes du!

Anonymous poster hash: 7f2f5...32b
Skrevet

Kan det være noe med deg som gjør at seriøse jenter holder seg unna?Anonymous poster hash: 07666...473

Jeg skal ikke svare for ts, men jeg har litt av det samme problemet som han selv.

Og jeg tror mitt problem er at jeg ikke er så flink til å ta initiativ selv, og da ender jeg ofte opp med damer som er veldig frempå seksuelt. Og som liker å være i rollen som den som tar initiativet.

Kanskje er ts slik også?

Anonymous poster hash: a77a6...d33

• Liker 1
Skrevet

og du tror DU har det tøft? Prøv å treff ei jente som vil la deg bli tjenern hennes du!

Anonymous poster hash: 7f2f5...32b

Da er det vel bare å drite i henne?

Skrevet

Faktisk en tråd hvor en mann har problem altså... faktisk noe nytt, etter alle disse trådene som går om igjen "mannen min har vært utro" "har han mistet interessen?" "føler han dater flere"

Anonymous poster hash: 0f75d...b78
Skrevet

Jeg skal ikke svare for ts, men jeg har litt av det samme problemet som han selv.

Og jeg tror mitt problem er at jeg ikke er så flink til å ta initiativ selv, og da ender jeg ofte opp med damer som er veldig frempå seksuelt. Og som liker å være i rollen som den som tar initiativet.

Kanskje er ts slik også?

Ts her. Tror dette kan være problemet.

Skrevet

Ts her. Tror dette kan være problemet.

Men da er dere også litt heldige? KG er jo fullstappet av menn som hevder at kvinner ikke tar initiativ.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg har stikk motsatt problem.

:)

Skrevet

Vel, jeg var i din situasjon, bare at jeg er av motsatt kjønn. Satt og lurte på NØYAKTIG det samme inntil jeg traff mannen min i fjor.

Så mange useriøse mannfolk, altså. Fiffig hvordan seriøse gutter glipper unna de seriøse jenten og omvendt. Lurer på om årsaken er så banal som dette;

Skrevet

Men da er dere også litt heldige? KG er jo fullstappet av menn som hevder at kvinner ikke tar initiativ.Anonymous poster hash: 07666...473

Vel, jeg var i din situasjon, bare at jeg er av motsatt kjønn. Satt og lurte på NØYAKTIG det samme inntil jeg traff mannen min i fjor.

Så mange useriøse mannfolk, altså. Fiffig hvordan seriøse gutter glipper unna de seriøse jenten og omvendt. Lurer på om årsaken er så banal som dette;

attachicon.gifimages.jpg

Ikke-ts her:

Jeg syns det er veldig lett å komme i kontakt med damer på nett. (Møteplassen, Sukker, Tinder etc), og jeg kjenner meg ikke igjen i det noen andre menn skriver om at de aldri får svar på mld etc.

Jeg tipper jeg får svar fra 90% av de jeg skriver til.

Men med det som antagelig er seriøse damer så stopper praten opp etterhvert fordi jeg ikke klarer å "eskalere" det videre, antagelig fordi de forventer at jeg skal ta initiativ?

Men med de useriøse så er det de som er frempå og sender puppebilder etc på snap, og så møtes vi en gang eller to, og så forsvinner de.

Hvorfor de useriøse damene prøver seg på oss som er er ute etter ett forhold, og ikke på Ragnar Danneskjøld & Co vet jeg ikke. Men kanskje det trigger dem litt at vi ikke er så frempå?

• Liker 1
Skrevet

40.000? Da treffer du vel alltid på de samme. Kom deg til storbyen!

Storbyen har fler kvinner enn menn.

Anonymous poster hash: 75db2...e67
Skrevet

Jeg kunne ha datet en typisk fyr som deg, men jeg bor i Oslo...

Anonymous poster hash: 75db2...e67
Skrevet

Du er ikke den eneste. Jeg er kvinne 25 år og sliter med det samme.

Anonymous poster hash: 27154...946

Gjest gjestvest
Skrevet

Så en artikkel på nettet her om dagen om at flere og flere kjærester velger å bo hver for seg. Det får meg til å tenke:

kanskje flere og flere trives best med å være singel. Det forklarer også det en anonymbruker sa lenger opp om at han ikke hadde noe problem med å komme i kontakt med useriøse damer på nettet, hvor de sendte seksuellrelaterte bilder: jeg antar de får det de er ute etter tilfredsstilt på den måten, og deretter avslutter det.

Mitt poeng: Det har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...