Gå til innhold

Lyst på et barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er en mann på 30 år og føler det hadde passet bra nå å få barn og det hadde ikke blitt noe jeg ville angret på. Jeg er ferdig med utdannelsen for flere år siden og er godt etablert i arbeidslivet. Da jeg var 20 var det uaktuelt med barn da jeg ikke hadde noe å tilby og hadde nok med meg selv.

Men jeg mangler en kvinne og har to havarerte forhold bak meg som ikke fungerte. Jeg har ikke så lyst til å vente og selv om evt forhold skulle bli slutt så vil det uansett passe perfekt med et barn nå. Ville dere kvinner på min alder i samme situasjon med å bare sette i gang babyproduksjon?

Noen kvinner som har det på samme måte singel, lyst på barn, ferdig med utdannig og etablert i arbeidslivet.

Anonymous poster hash: 906df...49b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å bli kjent litt med dama først... Er greit at du ikke ønsker å vente, men det er også veldig greit å vite om kvinnemennesket kan samarbeide om et barn ved evt brudd. :) Ikke bli en av mennene som sliter med søvnen fordi dama sier at du kun får være helgpappa fordi det passer henne best.

Jeg begynner først å tenke på barn om ett år, så det får en evt partner ta som det kommer.

Anonymous poster hash: e8001...bfc
Skrevet

Hei er en mann på 30 år og føler det hadde passet bra nå å få barn og det hadde ikke blitt noe jeg ville angret på. Jeg er ferdig med utdannelsen for flere år siden og er godt etablert i arbeidslivet. Da jeg var 20 var det uaktuelt med barn da jeg ikke hadde noe å tilby og hadde nok med meg selv.

Men jeg mangler en kvinne og har to havarerte forhold bak meg som ikke fungerte. Jeg har ikke så lyst til å vente og selv om evt forhold skulle bli slutt så vil det uansett passe perfekt med et barn nå. Ville dere kvinner på min alder i samme situasjon med å bare sette i gang babyproduksjon?

Noen kvinner som har det på samme måte singel, lyst på barn, ferdig med utdannig og etablert i arbeidslivet.

Anonymous poster hash: 906df...49b

Ja, jeg har det på akkurat samme måte, trodde ikke det fantes menn som også hadde det slik :)

Anonymous poster hash: af44d...8cc

Skrevet

Ja, jeg har det på akkurat samme måte, trodde ikke det fantes menn som også hadde det slik :)

Anonymous poster hash: af44d...8cc

Er flere av de=). Jeg også blant annet.

Anonymous poster hash: 2a9a1...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...