AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei er en mann på 30 år og føler det hadde passet bra nå å få barn og det hadde ikke blitt noe jeg ville angret på. Jeg er ferdig med utdannelsen for flere år siden og er godt etablert i arbeidslivet. Da jeg var 20 var det uaktuelt med barn da jeg ikke hadde noe å tilby og hadde nok med meg selv. Men jeg mangler en kvinne og har to havarerte forhold bak meg som ikke fungerte. Jeg har ikke så lyst til å vente og selv om evt forhold skulle bli slutt så vil det uansett passe perfekt med et barn nå. Ville dere kvinner på min alder i samme situasjon med å bare sette i gang babyproduksjon? Noen kvinner som har det på samme måte singel, lyst på barn, ferdig med utdannig og etablert i arbeidslivet. Anonymous poster hash: 906df...49b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Jeg vil råde deg til å bli kjent litt med dama først... Er greit at du ikke ønsker å vente, men det er også veldig greit å vite om kvinnemennesket kan samarbeide om et barn ved evt brudd. Ikke bli en av mennene som sliter med søvnen fordi dama sier at du kun får være helgpappa fordi det passer henne best. Jeg begynner først å tenke på barn om ett år, så det får en evt partner ta som det kommer. Anonymous poster hash: e8001...bfc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Hei er en mann på 30 år og føler det hadde passet bra nå å få barn og det hadde ikke blitt noe jeg ville angret på. Jeg er ferdig med utdannelsen for flere år siden og er godt etablert i arbeidslivet. Da jeg var 20 var det uaktuelt med barn da jeg ikke hadde noe å tilby og hadde nok med meg selv. Men jeg mangler en kvinne og har to havarerte forhold bak meg som ikke fungerte. Jeg har ikke så lyst til å vente og selv om evt forhold skulle bli slutt så vil det uansett passe perfekt med et barn nå. Ville dere kvinner på min alder i samme situasjon med å bare sette i gang babyproduksjon? Noen kvinner som har det på samme måte singel, lyst på barn, ferdig med utdannig og etablert i arbeidslivet. Anonymous poster hash: 906df...49b Ja, jeg har det på akkurat samme måte, trodde ikke det fantes menn som også hadde det slik Anonymous poster hash: af44d...8cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Ja, jeg har det på akkurat samme måte, trodde ikke det fantes menn som også hadde det slik Anonymous poster hash: af44d...8cc Er flere av de=). Jeg også blant annet. Anonymous poster hash: 2a9a1...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå