AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg kan spise til middag som ikke er altfor kaloririkt. Jeg har lett for å ta noe jeg vet er bra, også går det i det samma, men da blir jeg fort lei:/ Jeg skal ned en del i vekt, og prøver å finne ut av kostholdet:P Jeg spiser ofte stekt kylling også går det en del i stekt fisk. Takker for all hjelp Anonymous poster hash: a0feb...bf8
Gjest earlgrey Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Er du altetende eller foretrekker du fisk og kylling? Du kan jo lage tapas, fyllte søtpoteter, fajitas med kylling, cæsar salat, pasta med laks/pesto,.. Ja, dette er noen av mine favoritter iallefall Men det meste er jo sunt hvis det er hjemmelaget og du spiser en posjonsstørrelse og ikke forsyner deg 3 ganger
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Takk for tips! Nei jeg er altetende, men blir som regel de to slagene, for de vet jeg er bra Jeg prøver å lage alt hjemmelaget, for da vet jeg hva jeg får i meg Anonymous poster hash: a0feb...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå