AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Når hadde dere samleie i forhold til el-testene? Jeg er i pausemnd på pergo, og måtte reise på kurs via jobben denne uken her. Rakk å ha samleie natt til mandag. Mandag ettermiddag begynte el-testen å få utslag. På kvelden var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Hele tirsdag var også teststreken sterkere enn kontrollstreken. På morgenen onsdag var kontrollstreken også sterk. Når jeg tok den siste testen onsdag 14.00, var kontrollstreken nesten usynlig.. Hva er oddsen? Er det noen her som har blitt gravid ved å ha samleie 2-3 dager før eggløsning? Anonymous poster hash: 5eaa5...ee4
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Eggløsning skjer vel 24-48 timer etter positiv test?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Hvis positiv test var onsdag morgen, så er det sannsynlig at du hadde el torsdag/fredag. Sex søndag kveld kan være litt i grenseland lenge siden, men det er ikke umulig! Anonymous poster hash: e6650...7f4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Hvis positiv test var onsdag morgen, så er det sannsynlig at du hadde el torsdag/fredag. Sex søndag kveld kan være litt i grenseland lenge siden, men det er ikke umulig! Anonymous poster hash: e6650...7f4 Ser nå at du hadde positiv flere dager. Da vet jeg ikke hvordan man tolker det.Anonymous poster hash: e6650...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå