AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #41 Skrevet 4. februar 2015 Den mest kjente timeglassfiguren i etterkrigstid er nok uten tvil Marilyn Monroe. Hennes mål var en periode de berømte 90-60-90. Blyantskjørt passer til timeglass, men er faktisk nesten enklere å få til å passe på en vase slik de sys i dag (hvor livvidden er noen få cm mer enn standarden var på 50-tallet... jeg har sjekket noen 50 talls mål på plagg) Jeg bare skjønner virkelig ikke dette!! For jeg måler 87 rundt brystet, 58-60 rundt midjen og omtrent 92 på det bredeste rundt hoften/rumpa. Så jeg er jo omtrentlig 90-60-90. Men har uansett ikke noe spesielt med former. er 170 om det har noe å si. Har jo veldig liten midje, men syntes ikke hoftene mine er så veldig store akkurst heller. Er jo så klart litt ut, men syntes jeg ser ganske spinkel og rett ut forfra egentlig. Men har alltid hatt veldig sprettrumpe da, så kanskje det er derfor jeg måler slik jeg gjør? Men rumpen min er jo ikke unaturlig stor og i forhold til bredde så er den ganske liten. Så jeg skjønner virkelig ikke hvordan Monroe kan ha de formen hun har, og alle andre med de målene egentlig, jeg ser jo absolutt ikke slik ut! Haha. Blir så forvirret av slike ting.Anonymous poster hash: 75575...ad4
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #42 Skrevet 4. februar 2015 Jeg bare skjønner virkelig ikke dette!! For jeg måler 87 rundt brystet, 58-60 rundt midjen og omtrent 92 på det bredeste rundt hoften/rumpa. Så jeg er jo omtrentlig 90-60-90. Men har uansett ikke noe spesielt med former. er 170 om det har noe å si. Har jo veldig liten midje, men syntes ikke hoftene mine er så veldig store akkurst heller. Er jo så klart litt ut, men syntes jeg ser ganske spinkel og rett ut forfra egentlig. Men har alltid hatt veldig sprettrumpe da, så kanskje det er derfor jeg måler slik jeg gjør? Men rumpen min er jo ikke unaturlig stor og i forhold til bredde så er den ganske liten. Så jeg skjønner virkelig ikke hvordan Monroe kan ha de formen hun har, og alle andre med de målene egentlig, jeg ser jo absolutt ikke slik ut! Haha. Blir så forvirret av slike ting.Anonymous poster hash: 75575...ad4 Hva er problemet ditt? - og hva mener du med 'former'? Du har garantert pupper med 87 cm i brystvidde, og du har et smalt liv, - hvor mener du de såkalt formene skulle komme fra om ikke der? Marilyn Monroe hadde, som de fleste kvinner, litt varierende mål gjennom sitt liv. Dette bildet er fra de dagene hvor hun var litt 'større' enn hun senere var når det var mer stress og et større kroppspress, - med det er et typisk 90-60-90 bilde av henne: 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #43 Skrevet 4. februar 2015 Hva er problemet ditt? - og hva mener du med 'former'? Du har garantert pupper med 87 cm i brystvidde, og du har et smalt liv, - hvor mener du de såkalt formene skulle komme fra om ikke der? Marilyn Monroe hadde, som de fleste kvinner, litt varierende mål gjennom sitt liv. Dette bildet er fra de dagene hvor hun var litt 'større' enn hun senere var når det var mer stress og et større kroppspress, - med det er et typisk 90-60-90 bilde av henne: Kanskje du ikke burde svare så frekt bare fordi noen er forvirret... Anonymous poster hash: e946f...ceb 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #44 Skrevet 4. februar 2015 Hva er problemet ditt? - og hva mener du med 'former'? Du har garantert pupper med 87 cm i brystvidde, og du har et smalt liv, - hvor mener du de såkalt formene skulle komme fra om ikke der? Marilyn Monroe hadde, som de fleste kvinner, litt varierende mål gjennom sitt liv. Dette bildet er fra de dagene hvor hun var litt 'større' enn hun senere var når det var mer stress og et større kroppspress, - med det er et typisk 90-60-90 bilde av henne: jeg vet ikke helt hva som er problemet egentlig! Føler meg som en rett tømmerstokk uten noe former, men syntes det er så fint med litt mer former, også har jeg liksom målene til det men likevel så er ikke formene der!! Jeg ser jo ikke i nærheten ut som hun gjør der, jeg er slm sagt veldig lang og spinkel bare, veldig smale lår og alt. Så skjønner liksom ikke målene mine! Eller så ha jrg bare skikkelig dårlig syn og trenger briller! Men jeg vet jeg er spinkel og liten, for det får jeg alltid veldig mye kommentarer om det også!Anonymous poster hash: 75575...ad4
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #45 Skrevet 4. februar 2015 (endret) jeg vet ikke helt hva som er problemet egentlig! Føler meg som en rett tømmerstokk uten noe former, men syntes det er så fint med litt mer former, også har jeg liksom målene til det men likevel så er ikke formene der!! Jeg ser jo ikke i nærheten ut som hun gjør der, jeg er slm sagt veldig lang og spinkel bare, veldig smale lår og alt. Så skjønner liksom ikke målene mine! Eller så ha jrg bare skikkelig dårlig syn og trenger briller! Men jeg vet jeg er spinkel og liten, for det får jeg alltid veldig mye kommentarer om det også!Anonymous poster hash: 75575...ad4 Nå tror jeg du tuller skikkelig inne i hodet ditt altså. Målene du sier du har forteller meg at du er 1 cm høyere enn meg, du bruker antageligvis en 65E eller en 70D cup i BH (du er noen få cm smalere rundt brystet enn meg, derfor), livet ditt er skikkelig smalt, og du er en liten cm eller 2 bredere rundt hoftene. - med andre ord, jeg kjenner meg litt igjen, og da jeg prøvde korsett fikk jeg fikk følgende kommentar fra en mannlig ex. politimann som nå driver en luksuriøs undertøyforretning i England: "Oh my....You've got some serious curves, Lady!" - korsettet var et 22" korsett, altså når det var snørt var livvidden 22". Det er slik at jeg nesten vil ha et bilde av deg (det trenger ikke være et bilde i bare undertøyet) for å se at jeg har rett. Ikke er du lav, du er sånn 1,5 cm over gjennomsnittshøyden for kvinner, ja, du er slank, men du har kurver. Eller må du vise meg at du ikke har kurver Endret 4. februar 2015 av Lille-pus 2
Gjest Tigress Skrevet 4. februar 2015 #46 Skrevet 4. februar 2015 Eg er heilt med på det Anonym Bruker seier. Eg har også mål som er ganske like timeglas (84-63-92), men har korkje puppar, midje eller breie hofter. Eg er mest heilt rett frå brystkassa og ned, slett ikkje markert midje. Men måla blir slik av di eg har sprettrumpe og brei brystkasse. Det er altså rompa og brystkassa som lagar desse måla, og midja blir lita berre av di eg er lita. Men timeglas? Nei.
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #47 Skrevet 4. februar 2015 Men damer... det er altså kun rundt 8% av verdens kvinner som har den berømte timeglassfiguren, og man må se helheten for å avgjøre. Jeg nekter å tro at AB'en vår her er så aldeles uten kurver og figur som hun gir inntrykk av å selv føle at hun er, - derfor vil jeg gjerne se det. Dette fordi den fabelaktige svingen fra ribbenene og inn til livets smaleste punkt bør hun benytte seg av. Bruker hun belter eller plagg som går inn i livet og viser den fabelaktige, myke kurven som da oppstår i svingen ned fra ribbenene, inn i livets smaleste punkt og så mykt ut igjen til hoftenes ytterkant? Det bør hun gjøre, det er en ren 'killer' 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #48 Skrevet 4. februar 2015 Nå tror jeg du tuller skikkelig inne i hodet ditt altså. Målene du sier du har forteller meg at du er 1 cm høyere enn meg, du bruker antageligvis en 65E eller en 70D cup i BH (du er noen få cm smalere rundt brystet enn meg, derfor), livet ditt er skikkelig smalt, og du er en liten cm eller 2 bredere rundt hoftene. - med andre ord, jeg kjenner meg litt igjen, og da jeg prøvde korsett fikk jeg fikk følgende kommentar fra en mannlig ex. politimann som nå driver en luksuriøs undertøyforretning i England: "Oh my....You've got some serious curves, Lady!" - korsettet var et 22" korsett, altså når det var snørt var livvidden 22". Det er slik at jeg nesten vil ha et bilde av deg (det trenger ikke være et bilde i bare undertøyet) for å se at jeg har rett. Ikke er du lav, du er sånn 1,5 cm over gjennomsnittshøyden for kvinner, ja, du er slank, men du har kurver. Eller må du vise meg at du ikke har kurver Hehe du gjetter ganske riktig der ja, er 65E. Men sett forfra gir det ikke så mye former. Måler 66 under brystet, og bredden er derfor ikke så mye mer enn rundt midjen. Og hoftene sett forfra er heller ikke spesielt brede, jeg har jo hofter, men ikke slik som man ser på film! Herregud, nå gjør jeg noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre, måtte faktisk ta noen bilder nå for å bevise!! Gjorde de svart hvitt for å minske sjansen for å bli gjenkjent, også ble det litt dårlig kvalitet siden jeg tok bilde i speilet. Nå har jeg på meg sportsbh og strikken i buksen er ganske stram, men ja, sånn ser jeg da ut! (Har vist klart å kutte meg litt i puppen på bilde fra siden :fniseAnonymous poster hash: 75575...ad4 Anonymous poster hash: 75575...ad4
Jolene Skrevet 4. februar 2015 #49 Skrevet 4. februar 2015 (endret) *SNIP*Anonymous poster hash: 75575...ad4 Det der ER jo former! Tullehøne! Du må bare få den tightsen opp i livet, det er en bedre og heldigere kombinasjon. Flott kropp du har! For å fremheve kroppen din vil jeg dermed gi deg følgende tips: Bukser og skjørt med høyt liv vil gi deg en langt bedre og mer flatterende silhuett. Belte i livet (som Lille-pus skriver) er alltid et godt valg. Ettersittende overdeler er en fordel for å fremheve kurver, ikke minst fordi store overdeler gjør sitt til at former "forsvinner" pga bryststørrelse. En god bh gjør underverker. Endret 4. februar 2015 av Jolene
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #50 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hehe du gjetter ganske riktig der ja, er 65E. Men sett forfra gir det ikke så mye former. Måler 66 under brystet, og bredden er derfor ikke så mye mer enn rundt midjen. Og hoftene sett forfra er heller ikke spesielt brede, jeg har jo hofter, men ikke slik som man ser på film! Herregud, nå gjør jeg noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre, måtte faktisk ta noen bilder nå for å bevise!! Gjorde de svart hvitt for å minske sjansen for å bli gjenkjent, også ble det litt dårlig kvalitet siden jeg tok bilde i speilet. Nå har jeg på meg sportsbh og strikken i buksen er ganske stram, men ja, sånn ser jeg da ut! (Har vist klart å kutte meg litt i puppen på bilde fra siden :fniseAnonymous poster hash: 75575...ad4 Anonymous poster hash: 75575...ad4 De grepene har jeg full forståelse for. Jeg har mest lyst til å gjenta den britiske ex politimannens ord "Lady.... You've got som serious curves !" - nett, spedbygd kropp, med perfekte former til kroppen. Og former har du! - de er til å dø for Tenker umiddelbart på dette bildet (siden vi nå var innom en Hollywood stjerne fra 50-tallet). Her er hun slankere enn på det forrige bildet, og puppene er kanskje bittelitt større enn dine, (jeg er svært usikker på mengden innlegg i den kjolen altså), men dette er ikke ulikt altså: Edit: Fjernet lenke til bilde, det er ikke alt vi trenger å sitere her i verden Skal vi putte inn noen mål og litt generell info her: Marilyn Monroe Body Statistics Marilyn Monroe Measurements: 35-23-35 (tommer. Bryst, liv, hofte) Body Weight: 120 lbs (54 kg) Height: 5′ 5″ (166 cm) Bra Size: 36D (tilsvarer vår 80D) - denne stusset jeg over, men tror det stemmer når jeg sjekker litt ja. Official Dress Size: 6 (US size, tilsvarer UK size 10 og er en Small) Official Shoe Size: 7 (US size, tilsvarer str. 37) Natural Eye Color: Blue Natural Hair Color: Brown Endret 4. februar 2015 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #51 Skrevet 4. februar 2015 Det der ER jo former! Tullehøne! Du må bare få den tightsen opp i livet, det er en bedre og heldigere kombinasjon. Flott kropp du har! For å fremheve kroppen din vil jeg dermed gi deg følgende tips:Bukser og skjørt med høyt liv vil gi deg en langt bedre og mer flatterende silhuett.Belte i livet (som Lille-pus skriver) er alltid et godt valg.Ettersittende overdeler er en fordel for å fremheve kurver, ikke minst fordi store overdeler gjør sitt til at former "forsvinner" pga bryststørrelse.En god bh gjør underverker. Nå går jeg ikke kledd slik til vanlig altså, men tenkte det var en grei måte for å vise kroppen uten å måtte stå i undertøyet. Er veldig glad i skjørt med høyt liv, men bukser må jeg ha helt lave, må ha bukser som ender der de hofte benene stikker ut foran, magen min er litt rar, så får skikkelig kramper om jeg har noe som strammer rundt. Er glad i stramme topper, men ender kanskje litt for ofte opp i en litt løs genser til hverdags, så det kan jeg bli litt flinkere på! De grepene har jeg full forståelse for. Jeg har mest lyst til å gjenta den britiske ex politimannens ord "Lady.... You've got som serious curves !" - nett, spedbygd kropp, med perfekte former til kroppen. Og former har du! - de er til å dø for Tenker umiddelbart på dette bildet (siden vi nå var innom en Hollywood stjerne fra 50-tallet). Her er hun slankere enn på det forrige bildet, og puppene er kanskje bittelitt større enn dine, (jeg er svært usikker på mengden innlegg i den kjolen altså), men dette er ikke ulikt altså: Edit: Fjernet lenke til bilde, det er ikke alt vi trenger å sitere her i verden Skal vi putte inn noen mål og litt generell info her: Marilyn Monroe Body StatisticsMarilyn Monroe Measurements: 35-23-35 (tommer. Bryst, liv, hofte)Body Weight: 120 lbs (54 kg)Height: 5′ 5″ (166 cm)Bra Size: 36D (tilsvarer vår 80D) - denne stusset jeg over, men tror det stemmer når jeg sjekker litt ja.Official Dress Size: 6 (US size, tilsvarer UK size 10 og er en Small)Official Shoe Size: 7 (US size, tilsvarer str. 37)Natural Eye Color: BlueNatural Hair Color: Brown Jeg ser virkelig ikke det dere ser altså!! Jeg ser jo at jeg ikke er helt rett, men ikke noe former heller akkurat! Var helt sikker på at du skulle innrømme at jeg hadde rett nå haha! Men jeg kan bli litt flinkere til å kle meg etter de såkalte formene mine da, så kanskje jeg føler st jeg ikke er helt rett lenger. Fjernet bildet igjen jeg, nå som du har sett det.Anonymous poster hash: 75575...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #52 Skrevet 4. februar 2015 Hva er problemet ditt? - og hva mener du med 'former'? Du har garantert pupper med 87 cm i brystvidde, og du har et smalt liv, - hvor mener du de såkalt formene skulle komme fra om ikke der? Marilyn Monroe hadde, som de fleste kvinner, litt varierende mål gjennom sitt liv. Dette bildet er fra de dagene hvor hun var litt 'større' enn hun senere var når det var mer stress og et større kroppspress, - med det er et typisk 90-60-90 bilde av henne: Jeg nekter hardt for at hun er like bred over hofter som byste på dette bildet, hoftene er jo mye større.Anonymous poster hash: 89c74...9df 1
fireandevil Skrevet 5. februar 2015 #53 Skrevet 5. februar 2015 Bær over med meg for litt avsporing, men Lille-Pus, herregud! Du er rå!! Krever en egen "Lille-Pus analyserer kroppsformen din og gir deg klestips"-tråd! 1
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2015 #54 Skrevet 6. februar 2015 En timeglassfigur er ikke nødvendigvis en flott kropp. Med det mener jeg at mange tror timeglass er drømmestrukturen når det kommer til kropp, noe det ikke nødvendigvis er. Både overvektige, normalvektige og undervektige kan være timeglass. Det eneste som gjør timeglass til timeglass er at hoftene er like brede som skulderbredden, og at midjen er litt smalere enn disse to. Nei! Timeglassmål er byste-midje.hofter. Litt brede skuldre fremhever timeglassfigur, de definerer den ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå