AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som kan oversette fra engelsk for meg? Jeg er tydeligvis ikke så stø i engelsk som jeg trodde, nemlig. Anonymous poster hash: 5ab16...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Del Skrevet 16. januar 2015 Dette er oversatt til engelsk fra et annet språk…sikkert vha. google translate. SÅ dårlig grammatikk har jeg ikke sett på lenge Anonymous poster hash: fb41c...b3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Del Skrevet 16. januar 2015 hahahahaha å gu jeg håper det ikke er en person som ER engelsk som har skrivd det der Anonymous poster hash: 37472...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 16. januar 2015 #4 Del Skrevet 16. januar 2015 :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Del Skrevet 16. januar 2015 Det er den dårligste engelsken jeg har sett i mitt liv Anonymous poster hash: 3eab9...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Del Skrevet 16. januar 2015 haha, sikkert oversatt fra kinesisk eller noe. Anonymous poster hash: 1c128...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Br1s3n Skrevet 16. januar 2015 #7 Del Skrevet 16. januar 2015 Kort sagt: Bruk hue og sunn fornuft. Det er også noen rent poetiske formuleringer som er verdt å notere seg. Med litt kunsteriske gjendiktningsfriheter: Ikke bruk tingesten ved vannets ankomst, og forsvinn når dukker faren opp. Hold deg unna ildens nabolag. Om tingesten ikke benyttes som normalt, kan batteriene i fjernkontrollen bli sinte og begynne å gråte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå