Gå til innhold

Bukser til pæreform/enorme hofter.

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Hvor finner jeg bukser med fin passform til enorme hofter?

Jeg har prøvd x antall bukser i dag og de som går over hofter blir alt for store i livet, mens de som passer i livet får jeg ikke over hoftene. Jeg må ha str 44-46 over hoftene, men livet mitt er str 42 tror jeg. Jeg var innom en butikk som kun selger klær i store str i håp om å finne noe, men der var alt så "kjerring" at jeg ga opp.

Jeg eier ikke en eneste bukse som ser flatterende ut på meg og begynner å bli lei :sur:

Det går stort sett i tights eller strømpebukse og kjoler her, men det hadde vert kjekt å kunne variere litt.

Dette ble vel mere en sytetråd en noe annet, men kanskje noen kan komme med noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ellos finnes en Jean som heter Karin. Fås i slim, straigth og bootcut i flere lengder. Den er litt høy i livet, litt stretch i stoffet, men ekstra stykke trekantstretch bakerdt øverst i buksen.

Jeg har ditt problem, stoee lår og hofter, smalere liv og midje. Denne jeanden elsker jeg. Har ekstra søm som gjør at lårene mine ser smalere ut, sitter godt inntil både hofter og i livet, sittende, stående osv. Har rett og slim. Superfornøyd.

Anonymous poster hash: 868cd...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Dr. Denim i modellen "Plenty"? Finnes på Carlings og Urban i alle fall :)

Har Carlings og sånne butikker størrelser som tilsvarer 44/46? Jeg er mindre enn det, men har tidligere blitt møtt av "beklager, vi har ikke sååå store størrelser assa" når jeg har spurt på Carlings. Føles ikke hyggelig i det hele tatt så jeg har unngått sånne butikker etterpå.

Men jeg kunne godt fått meg en ny jeans i bedre enn cubus-kvalitet snart. Det er ikke bare lett når jeg har samme problem som TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Carlings og sånne butikker størrelser som tilsvarer 44/46? Jeg er mindre enn det, men har tidligere blitt møtt av "beklager, vi har ikke sååå store størrelser assa" når jeg har spurt på Carlings. Føles ikke hyggelig i det hele tatt så jeg har unngått sånne butikker etterpå.

Men jeg kunne godt fått meg en ny jeans i bedre enn cubus-kvalitet snart. Det er ikke bare lett når jeg har samme problem som TS

Hjelpes, hva er det å si som butikkansatt :o

Akkurat den buksa og modellen jeg nevnte er VELDIG stretchy, og finnes i størrelser opp til XL. Jeg bruker selv XL, er ganske brei over hofte/mage. Den ser veldig liten og smal ut når man holder den opp foran seg, men den er som sagt ekstremt stretchy. Hvis man aakkurat får den på, og får lukka glidelås og knapp, så går den seg ut til behagelig passform i løpet av en dag - i alle fall den sorte (har en i lyseblå som er helt annet stoff, som ikke ble det samme).

Synes at Carlings har fått mye mer fokus på jeans/bukser det siste året, og har nok et ganske mye større utvalg nå enn før. I tillegg så er de jo kjent for å være ekstremt interessert i å hjelpe kundene, så jeg tror jeg ville tatt en tur til og spurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også samme størrelse, ca. 44-46 over rumpe og lår og 42-44 over mage og midje. Og er i tillegg kun 160 cm... Og foretrekker bootcut og ikke altfor lave bukser (muffintop much?). Så jeg ble ellevill og superhappy da jeg til slutt krøp til korset og prøvde bukser på Zizzi og faktisk fant noen som satt perfekt! Sitter bra, ser bra ut, trenger ikke belte, trenger ikke å legges opp og kommer i forskjellige farger.

Bukser er vanskelig ass!

Anonymous poster hash: 73a79...3fd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...