Gå til innhold

Marine eller beige trench?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny trenchcoat. Fra før har jeg hatt lilla og rød. Nå er jeg blitt 36 og er i en meget seriøs stilling, så jeg tenkte å være veldig klassisk. Derav alternativene marineblå og beige.

Tan/Camel kler jeg ikke. Jeg har brunt hår, blå øyne og hud som blir rød i sola. Veldig nordisk, med andre ord. I bygning også: 174 høy, normalvektig, men ikke direkte slank. Eplefasong.

Noen som har en formening den ene eller andre veien?

Anonymous poster hash: 424d2...643

Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på resten av garderoben din.

Mitt første trench-kjøp var i beige fordi mye av garderoben min går i sort, grått og brunt.

Skrevet

Jeg har også brunt hår, blå øyne og bli rød, jeg tenker at du kanskje har en kald hudtone? Da ville jeg gått for marine, det gjorde hvert fall jeg da jeg ikke syns jeg kler beige noe særlig :)

Skrevet

Jeg har også brunt hår, blå øyne og bli rød, jeg tenker at du kanskje har en kald hudtone? Da ville jeg gått for marine, det gjorde hvert fall jeg da jeg ikke syns jeg kler beige noe særlig :)

Ja, jeg kler best klare farger, så marine vil nok isolert sett være den beste fargen. Det er derfor jeg helt har avskrevet camel/tan farger.

Grunnen til at jeg også vurdere beige, er at den liksom ser ennå mer klassisk trench ut (?) Og trolig er mer vår/sommer vennlig (?)

Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på resten av garderoben din.

Mitt første trench-kjøp var i beige fordi mye av garderoben min går i sort, grått og brunt.

Jeg har mye lilla, rødt, blågrønt og hvitt. Glad i farger :)

Skrevet

Tusen takk for tips begge to. Ser at jeg må tenke på hva jeg kler, ikke på en ikonisk ide om trenchen ;)

Skrevet

Det høres ut som marine kommer til å kle deg best.

Anonymous poster hash: 2cf2c...274
Skrevet

Marine høres finest ut til dine farger.

Syns også fargen er nydelig, og er en evig klassiker.

Skrevet

Tusen takk til dere alle! Nå blir det ny trenchcoat :)

Gjest Tigress
Skrevet

Om det ikkje er for seint vil eg minne om at dei klassiske trenchcoatane også lagast i olivengrøn, ein farge som kanskje kan funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...