AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er en singel og barnløs kvinne som blir 34 til våren, og jeg syns det er vanskelig å finne noen som jeg passer med. De aller fleste er jo opptatt med hus og barn og svigers. Single på min alder har ofte små barn fra tidligere forhold og er kanskje gjerne ferdig med små barn? Jeg vet at det fortsatt er mulighet for meg å finne meg en barnløs mann(eller en som har barn fra før)som ønsker barn, men om jeg møter mannen i mitt liv som ikke ønsker barn(eller flere barn), så er jeg fornøyd med det også. Man kan rett og slett ikke få alt man ønsker seg her i verden. Men han må ville ha dyr, for jeg har en hund og en katt, og de skiller jeg meg aldri ifra. Ellers har jeg orden på økonomi og klarer meg selv i alt. Er jeg avskrekkende? Anonymous poster hash: 220e2...3e5
Gjest extra Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg er en singel og barnløs kvinne som blir 34 til våren, og jeg syns det er vanskelig å finne noen som jeg passer med. De aller fleste er jo opptatt med hus og barn og svigers. Single på min alder har ofte små barn fra tidligere forhold og er kanskje gjerne ferdig med små barn? Jeg vet at det fortsatt er mulighet for meg å finne meg en barnløs mann(eller en som har barn fra før)som ønsker barn, men om jeg møter mannen i mitt liv som ikke ønsker barn(eller flere barn), så er jeg fornøyd med det også. Man kan rett og slett ikke få alt man ønsker seg her i verden. Men han må ville ha dyr, for jeg har en hund og en katt, og de skiller jeg meg aldri ifra. Ellers har jeg orden på økonomi og klarer meg selv i alt. Er jeg avskrekkende? Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Ikke i det hele tatt. Alle har sine grunner til at ting blir slik de blir og de som ikke vil eller evner å forstå dette, er kanskje ikke de man vil omgås med? Du er intet unntak og det er ingenting galt med deg. Det er slik livet ditt fortonet seg og den som møter deg, må møte deg her-og-nå. Resten er opp til deg selv å avgjøre. Endret 16. januar 2015 av extra 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er en singel og barnløs kvinne som blir 34 til våren, og jeg syns det er vanskelig å finne noen som jeg passer med. De aller fleste er jo opptatt med hus og barn og svigers. Single på min alder har ofte små barn fra tidligere forhold og er kanskje gjerne ferdig med små barn? Jeg vet at det fortsatt er mulighet for meg å finne meg en barnløs mann(eller en som har barn fra før)som ønsker barn, men om jeg møter mannen i mitt liv som ikke ønsker barn(eller flere barn), så er jeg fornøyd med det også. Man kan rett og slett ikke få alt man ønsker seg her i verden. Men han må ville ha dyr, for jeg har en hund og en katt, og de skiller jeg meg aldri ifra. Ellers har jeg orden på økonomi og klarer meg selv i alt. Er jeg avskrekkende?Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Om du er avskrekkende? Umulig å si. Det eneste du forteller om deg selv er alder, at du er barnløs og at du har hund og katt. Forventer du at noen skal kunne gjøre seg opp en mening basert på det lille der?Anonymous poster hash: a9aec...519
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er en singel og barnløs kvinne som blir 34 til våren, og jeg syns det er vanskelig å finne noen som jeg passer med. De aller fleste er jo opptatt med hus og barn og svigers. Single på min alder har ofte små barn fra tidligere forhold og er kanskje gjerne ferdig med små barn? Jeg vet at det fortsatt er mulighet for meg å finne meg en barnløs mann(eller en som har barn fra før)som ønsker barn, men om jeg møter mannen i mitt liv som ikke ønsker barn(eller flere barn), så er jeg fornøyd med det også. Man kan rett og slett ikke få alt man ønsker seg her i verden. Men han må ville ha dyr, for jeg har en hund og en katt, og de skiller jeg meg aldri ifra. Ellers har jeg orden på økonomi og klarer meg selv i alt. Er jeg avskrekkende? Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Nei, du skulle klart å hanke inn et mannebein. Det går mer på hvor kresen du er, krav og hvor digg du er for mannebeinet som skal velge deg. Anonymous poster hash: 90f79...e33
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Ingenting av det du forteller om deg selv er avskrekkende. Det som teller er jo deg og din personlighet. Ellers så synes jeg det er litt rart at du ikke har en gitt mening ang. det å få barn. Det at "man ikke får alt her i livet" handler jo mer om at du kanskje ikke kan forvente en råkjekk mann på 35 med mye penger. Det handler ikke om at man gir opp noe som er viktig for en, og barn forandrer jo et liv.. Anonymous poster hash: 01f34...63b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Ingenting av det du forteller om deg selv er avskrekkende. Det som teller er jo deg og din personlighet. Ellers så synes jeg det er litt rart at du ikke har en gitt mening ang. det å få barn. Det at "man ikke får alt her i livet" handler jo mer om at du kanskje ikke kan forvente en råkjekk mann på 35 med mye penger. Det handler ikke om at man gir opp noe som er viktig for en, og barn forandrer jo et liv.. Anonymous poster hash: 01f34...63b Barn er ikke like viktig for alle.Jeg er 2 år eldre enn TS og tenker det samme som henne.Hadde barn vært veldig viktig for meg hadde jeg skaffet meg det for lenge siden og blitt alenemor som "alle" andre. Anonymous poster hash: 6c0d4...524 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Barn er ikke like viktig for alle.Jeg er 2 år eldre enn TS og tenker det samme som henne.Hadde barn vært veldig viktig for meg hadde jeg skaffet meg det for lenge siden og blitt alenemor som "alle" andre.Anonymous poster hash: 6c0d4...524 Ikke alle som kan få barn. Det finner man først ut om man prøver.Anonymous poster hash: a9aec...519
Collan Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er single og i din aldersgruppe, er glad i hunder, elsker katter, og vil gjerne få en sønn eller en datter, eller kanskje begge deler. Hvis vi traff hverandre på en datingside kunne vi dermed raskt konkludert at alle de viktigste forutsetningene var på plass. Så er det showstopperen, nemlig at to mennesker helst bør føle seg tiltrukket av hverandre hvis de skal bo sammen, og enda viktigere, få barn sammen. Dessverre er ikke vi mennesker dataprogrammer som sier "pling" når de rette variablene er valgt. Jeg har følt meg tiltrukket av en liten håndfull av alle kvinner jeg har møtt. Det er ikke sånn at jeg er veldig kresen, disse har sett ganske normale ut, mem det er bare disse som har hatt det udefinerbare tiltrekker meg. Som du ser av svarene er det flere menn som kunne tenke seg en som deg. Problemet er å finne en man føler tiltrekning til og som har flest mulig av de ønskede egenskapene.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Ikke alle som kan få barn. Det finner man først ut om man prøver.Anonymous poster hash: a9aec...519 Jeg lever fint med det Anonymous poster hash: 6c0d4...524
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Nei, du skulle klart å hanke inn et mannebein. Det går mer på hvor kresen du er, krav og hvor digg du er for mannebeinet som skal velge deg. Anonymous poster hash: 90f79...e33 Vel, jeg har ekstremt dårlig selvtillit og et dårlig selvbilde, så jeg har aldri følt meg verdt noen mann, og skjønner ikke hvordan andre damer klarer å føle seg verdt en mann. Anonymous poster hash: 220e2...3e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Barn er ikke like viktig for alle.Jeg er 2 år eldre enn TS og tenker det samme som henne.Hadde barn vært veldig viktig for meg hadde jeg skaffet meg det for lenge siden og blitt alenemor som "alle" andre. Anonymous poster hash: 6c0d4...524 Jeg sa ikke at barn er viktig for alle. Jeg sa at man som regel har dannet seg en mening om det i voksen alder. Vil man ikke ha barn er det helt greit - noe man må repetere til det kjedsommelige for alle kvinner på KG som har valgt å ikke få barn. Men det å få barn er ikke noe som er "greit om han vil" for de fleste, nettopp fordi det er et stort offer for de som ikke er så opptatt av barn. Anonymous poster hash: 01f34...63b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Ut ifra det lille du beskriver her TS, så er du helt perfekt Ingenting av det du beskriver her er avskrekkende iallefall. Hilsen singel tobarnsfar på 36 Anonymous poster hash: aae4f...8fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Ingenting av det du forteller om deg selv er avskrekkende. Det som teller er jo deg og din personlighet. Ellers så synes jeg det er litt rart at du ikke har en gitt mening ang. det å få barn. Det at "man ikke får alt her i livet" handler jo mer om at du kanskje ikke kan forvente en råkjekk mann på 35 med mye penger. Det handler ikke om at man gir opp noe som er viktig for en, og barn forandrer jo et liv.. Anonymous poster hash: 01f34...63b Livet mitt er forandret uten barn. Jeg har veldig god forståelse og skjønner litt av hvert, men dette er pga mine erfaringer opp gjennom mine snart 34 år i livet. Jeg forstår også bedre enn folk på min egen alder som har barn, men jeg tenker at de må lære og finne ut av ting på egenhånd. Anonymous poster hash: 220e2...3e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Vel, jeg har ekstremt dårlig selvtillit og et dårlig selvbilde, så jeg har aldri følt meg verdt noen mann, og skjønner ikke hvordan andre damer klarer å føle seg verdt en mann. Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Da må du jobbe med selvtlliten,for en slik innstilling kan virkelig sette en stopper for forhold og nære relasjoner.Hvorfor skal ikke du være verdt noe mann da? Anonymous poster hash: 6c0d4...524
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er single og i din aldersgruppe, er glad i hunder, elsker katter, og vil gjerne få en sønn eller en datter, eller kanskje begge deler. Hvis vi traff hverandre på en datingside kunne vi dermed raskt konkludert at alle de viktigste forutsetningene var på plass. Så er det showstopperen, nemlig at to mennesker helst bør føle seg tiltrukket av hverandre hvis de skal bo sammen, og enda viktigere, få barn sammen. Dessverre er ikke vi mennesker dataprogrammer som sier "pling" når de rette variablene er valgt. Jeg har følt meg tiltrukket av en liten håndfull av alle kvinner jeg har møtt. Det er ikke sånn at jeg er veldig kresen, disse har sett ganske normale ut, mem det er bare disse som har hatt det udefinerbare tiltrekker meg. Som du ser av svarene er det flere menn som kunne tenke seg en som deg. Problemet er å finne en man føler tiltrekning til og som har flest mulig av de ønskede egenskapene. Ja, hadde det vært sånn så hadde vi kanskje blitt sammen, hvem vet. Jeg har nok altfor dårlig selvtillit når det gjelder menn ... så om en mann ser meg så tør jeg ikke møte blikket. Anonymous poster hash: 220e2...3e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Da må du jobbe med selvtlliten,for en slik innstilling kan virkelig sette en stopper for forhold og nære relasjoner.Hvorfor skal ikke du være verdt noe mann da? Anonymous poster hash: 6c0d4...524 Har alltid følt det siden jeg kom i tenårene. Følte meg for stygg rett og slett, og har slitt med det siden. Anonymous poster hash: 220e2...3e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Ut ifra det lille du beskriver her TS, så er du helt perfekt Ingenting av det du beskriver her er avskrekkende iallefall. Hilsen singel tobarnsfar på 36 Anonymous poster hash: aae4f...8fe Hehe, ja, om du var den som skrev tråden, så er du nå ikke avskrekkende, bortsett fra at jeg syns det er litt skummelt med andres barn. Anonymous poster hash: 220e2...3e5
Gjest Coolaid Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er en singel og barnløs kvinne som blir 34 til våren, og jeg syns det er vanskelig å finne noen som jeg passer med. De aller fleste er jo opptatt med hus og barn og svigers. Single på min alder har ofte små barn fra tidligere forhold og er kanskje gjerne ferdig med små barn? Jeg vet at det fortsatt er mulighet for meg å finne meg en barnløs mann(eller en som har barn fra før)som ønsker barn, men om jeg møter mannen i mitt liv som ikke ønsker barn(eller flere barn), så er jeg fornøyd med det også. Man kan rett og slett ikke få alt man ønsker seg her i verden. Men han må ville ha dyr, for jeg har en hund og en katt, og de skiller jeg meg aldri ifra. Ellers har jeg orden på økonomi og klarer meg selv i alt. Er jeg avskrekkende? Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Du er ikke avskrekkende, tvert i mot tiltrekkende. Men dersom du er en "hundenogkattenerungenemine" -dame, da blir det med en gang litt verre.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 Jeg sa ikke at barn er viktig for alle. Jeg sa at man som regel har dannet seg en mening om det i voksen alder. Vil man ikke ha barn er det helt greit - noe man må repetere til det kjedsommelige for alle kvinner på KG som har valgt å ikke få barn. Men det å få barn er ikke noe som er "greit om han vil" for de fleste, nettopp fordi det er et stort offer for de som ikke er så opptatt av barn. Anonymous poster hash: 01f34...63b For noen betyr det en del hvem man får barn med.Hvis man f.eks.møter den rette mannen/kvinnen kan man få lyst på barn,selv om man ikke har vært så lysten på det tidligere. Anonymous poster hash: 6c0d4...524
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Livet mitt er forandret uten barn. Jeg har veldig god forståelse og skjønner litt av hvert, men dette er pga mine erfaringer opp gjennom mine snart 34 år i livet. Jeg forstår også bedre enn folk på min egen alder som har barn, men jeg tenker at de må lære og finne ut av ting på egenhånd.Anonymous poster hash: 220e2...3e5 Hæ? Ingen oppegående mennesker skryter av seg selv på den måten. Anonymous poster hash: a9aec...519 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå