AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hva liker dere kvinner i begynnelsen av 20 årene å få på snapchat? Er ikke så flink på dette og er usikker på om jeg burde være på (4-5 snaps om dagen) eller mer tilbakelent (1-3). Vi har hatt en flørtende tone og en del lettkledde bilder. I det siste har hun sluttet å sende lettkledde bilder og litt av den flørtende tonen føles som om har blitt borte. Vi har enda ikke møttes da hun bor noen timer unna og fremdeles bor hjemme (hun er 22 år, jeg er 23). Noen som har gode råd til en usikker snapper? Anonymous poster hash: 54bda...ca7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 TS: Vi har snappet i litt over 2 uker Anonymous poster hash: 54bda...ca7
Gjest HeiHade Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Dere har snappet i til sammen 2 uker og den flørtete tonen er allerede borte? Jeg tror hun har funnet seg en ny en å flørte med. Jeg ville gått videre hvis jeg var deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Dere har snappet i til sammen 2 uker og den flørtete tonen er allerede borte? Jeg tror hun har funnet seg en ny en å flørte med. Jeg ville gått videre hvis jeg var deg. I såfall trenger jeg tips til neste gang, så jeg ikke ødelegger for meg selv så raskt Anonymous poster hash: 54bda...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå