Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 De siste årene har jeg brukt kun dyre maskaraer. Men egentlig kan jeg ikke se/føle noen forskjell fra de billigere .Dior Show som skulle være helt super,tørket inn med en gang ,i tillegg til at den smuldrer! Eneste merke som leverer sånn noen lunde er Lancome..
Gjest Ethereal Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Og du vil med dette si? Anbefale? Eller spør du om råd ang. billige mascaraer?
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 billige maskaraer er minst like bra som dyre...
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Kan jeg avspore litt for å ikke lage en ny tråd på et så unødvendig spørsmål? Hvilken mascara er best til lange vipper som ikke er så tette og limer seg ofte sammen i hverandre? JEg blir sint!
lizzy x Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 jeg bruker loreal sin long lashes og er veldig fornøyd med den , nå om sommeren bruker jeg den vannfast...er litt kjekk å ha når man skal på stranda
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Jeg har prøvd en haug ulike mascaraer, og den jeg til nå er mest fornøyd med, er fra Shiseido.
babydoll Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Enig. DiorShow er knusktørr. Dior Maximeyes er jeg derimot fornøyd med. Lancôme har kjempefine mascaraer. Du finner sikkert en som passer dine vipper.
Elze Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Kan jeg avspore litt for å ikke lage en ny tråd på et så unødvendig spørsmål? Hvilken mascara er best til lange vipper som ikke er så tette og limer seg ofte sammen i hverandre? JEg blir sint! Prøv OpenEyes fra Biotherm, den krøller og forlenger litt, og kleber ikke vippene sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Aha thænk ju Skal ut og kjøæpe i dag. men en ting til, da jeg fjernet sminken i går hadde jeg mistet 6 vippehår på det. Tror dere alle vil dette av? :-? Urk...
Elze Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Kan jeg avspore litt for å ikke lage en ny tråd på et så unødvendig spørsmål? Hvilken mascara er best til lange vipper som ikke er så tette og limer seg ofte sammen i hverandre? JEg blir sint! Prøv OpenEyes fra Biotherm, den krøller og forlenger litt, og kleber ikke vippene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå