Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

De siste årene har jeg brukt kun dyre maskaraer.

Men egentlig kan jeg ikke se/føle noen forskjell fra de billigere .Dior Show som skulle være helt super,tørket inn med en gang ,i tillegg til at den smuldrer! Eneste merke som leverer sånn noen lunde er Lancome..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Og du vil med dette si? Anbefale? Eller spør du om råd ang. billige mascaraer?

Gjest Anonymous
Skrevet

billige maskaraer er minst like bra som dyre...

Gjest gjest1
Skrevet

Kan jeg avspore litt for å ikke lage en ny tråd på et så unødvendig spørsmål? Hvilken mascara er best til lange vipper som ikke er så tette og limer seg ofte sammen i hverandre? JEg blir sint!

Skrevet

jeg bruker loreal sin long lashes og er veldig fornøyd med den , nå om sommeren bruker jeg den vannfast...er litt kjekk å ha når man skal på stranda :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd en haug ulike mascaraer, og den jeg til nå er mest fornøyd med, er fra Shiseido.

Skrevet

Enig. DiorShow er knusktørr. Dior Maximeyes er jeg derimot fornøyd med. Lancôme har kjempefine mascaraer. Du finner sikkert en som passer dine vipper.

Skrevet
Kan jeg avspore litt for å ikke lage en ny tråd på et så unødvendig spørsmål? Hvilken mascara er best til lange vipper som ikke er så tette og limer seg ofte sammen i hverandre? JEg blir sint!

Prøv OpenEyes fra Biotherm, den krøller og forlenger litt, og kleber ikke vippene sammen.

Gjest gjest1
Skrevet

Aha thænk ju :) Skal ut og kjøæpe i dag. men en ting til, da jeg fjernet sminken i går hadde jeg mistet 6 vippehår på det. Tror dere alle vil dette av? :-? Urk...

Skrevet

Prøv OpenEyes fra Biotherm, den krøller og forlenger litt, og kleber ikke vippene sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...