Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med tatovering av bryn? Og noen som har gjort det hos Line-up i Lillestrøm?

Jeg vurdere å tatovere øyenbryn der på grunn av at jeg så og si ikke har egne øyenbryn. Helst ønsker jeg å tatovere med hos Sol PMU, men orker ikke vente over et halvt år på behandling..

Her er facebook siden til line-up: https://nb-no.facebook.com/Lineuppmu

Noen som kan vurdere bryntatoveringene som det er bilde av der?

Anonymous poster hash: ae199...e57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp "finner ikke siden"

Skrevet

får opp "finner ikke siden"

Prøv å søk på Line up permanent makeup på facebook, kanskje det fungerer da? :vetikke:

Skrevet

Prøv å søk på Line up permanent makeup på facebook, kanskje det fungerer da? :vetikke:

Fant det :)

En del ser bra ut, men det var en del jeg ikke likte også, men det kan jo være kunden ville ha dem slik ?

Jeg har nylig gjort det selv, men ikke på samme sted. Ble ikke helt fornøyd, og vet til neste gang at jeg skal stå på mitt og ikke høre på/godta at de vet best.

Burde egentlig snudd i døren før hun begynte. Fikk en dårlig følelse allerede da hun tegnet opp, forklarte og ikke var enig i hva jeg sa og mente.

Skrevet

Jeg har gjort det hos Anneline! Veldig fornøyd. Hun brukte 1,5 timer bare på å tegne opp på meg, utrolig nøye og lar deg bestemme form og farge. Viser frem eksempler osv. Kontakt meg på pm om du har flere spørsmål :)

Skrevet

Fant det :)

En del ser bra ut, men det var en del jeg ikke likte også, men det kan jo være kunden ville ha dem slik ?

Jeg har nylig gjort det selv, men ikke på samme sted. Ble ikke helt fornøyd, og vet til neste gang at jeg skal stå på mitt og ikke høre på/godta at de vet best.

Burde egentlig snudd i døren før hun begynte. Fikk en dårlig følelse allerede da hun tegnet opp, forklarte og ikke var enig i hva jeg sa og mente.

Oi... så kjipt... Vil du dele hvor du har vært? Jeg venter på å inn til pmu selv nå og er så nervøs for at de skal kjøre over meg og gjøre noe jeg ikke er fornøyd med..

Anonymous poster hash: b68f7...fb1

Skrevet

Oi... så kjipt... Vil du dele hvor du har vært? Jeg venter på å inn til pmu selv nå og er så nervøs for at de skal kjøre over meg og gjøre noe jeg ikke er fornøyd med..

Anonymous poster hash: b68f7...fb1

Kan fortelle på PM

Skrevet (endret)

Vet ikke om det gjelder alle slike tatoveringer og om man må ta påfyll, men kjenner ei som har det og på henne ser det ikke bra ut. Det ser veldig unaturlig ut og fargen er gått over til mer mørke blålig farge!

Endret av Frøken askepott
Skrevet

Æsj!!

Anonymous poster hash: 15226...14a
Skrevet

Har tatt for en stund siden i Tromsø. Veldig fornøyd! Ser naturlig ut, men noen hårstrå tatovert inn og skygge i perfekt farge til min hud og hårfarge. Måtte fylle på 2 ganger før fargen satt, men det fikk jeg med i prisen :) Veldig deilig med tatoverte øyebryn for meg som nesten ikke har noen hår og som er dårlig med sminke.

Anonymous poster hash: a9c7c...2d0
Skrevet

Anbefaler å tattovere bryn ☺️ Det gjør hverdagen sååå mye enklere. Jeg gjorde det hos sol pmu i begynnelsen av januar og er kjempe fornøyd! 😃

Skrevet

Jeg kan anbefale permanente bryn på det varmeste :) Var i årevis veldig usikker på om jeg skulle gjøre det, og til slutt ble jeg så lei av å tegne på bryn hver dag at jeg bestilte time hos Lene Foseid. Jeg hadde helt lyse øyenbryn uten form, og hun måtte jobbe skikkelig for å få til en naturlig form og farge, men det ble utrolig bra til slutt! Er så befriende å våkne opp med perfekte bryn hver dag. Eneste er at man må fylle på ca en til to ganger i året.

Skrevet

Kan fortelle på PM

Send gjerne en melding til meg også om du gidder.. Ble bare nysgjerrig i og med at jeg har røde bryn som går litt over mine egne. Man ser det ikke så godt, men jeg skulle gjerne vært dem foruten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...