Alvea Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg føler meg grå og kjedelig i mørketiden og kunne tenkt meg en selvbruning. Jeg ungår sol og tar heller ikke solarium da jeg tar vare på huden min, derfor må jeg fake det. Noen som kan anbefale en? Gjerne en selvbruning der du ser hvor du har påført, men ikke et krav. Kan ikke koste all verden heller. Ønsker både til ansikt og kropp. Har prøvd Garnier sin (Her) til ansikt og var egentlig fornøyd med den fargen. Men det er så lenge siden og regner med det har kommet noen bedre alternativer likevel på markedet.
MissPierce Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Er veldig fornøyd med Loreal Sublime Tinted Self-Tanning Gel (isntant) Denne er farget, sånn at man ser hvor man påfører, og den tørker fort. Loreal Sublime Spray Tan er også veldig god
Alvea Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2015 Er veldig fornøyd med Loreal Sublime Tinted Self-Tanning Gel (isntant) Denne er farget, sånn at man ser hvor man påfører, og den tørker fort. Loreal Sublime Spray Tan er også veldig god Hvordan er den i fargen da? Ønsker ikke å se gul/oransje ut, men vil likevel ikke se skitten ut ;p
MissPierce Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Den blir ikke gul/oransje, men har en fin gyllen brunfarge. Du ser fargen på den med en gang, og får farge med en gang du tar den på.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Den til bare minerals er kjempegod, lukter lite og det er farge i den slik at du ser hvor du har smurt deg.Anonymous poster hash: 7fa87...957
Frøken Fips Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Faux Tan fra BareMinerals er fantastisk. Som ab over skrev, lukter lite (synes den som er beregnet på ansikt lukter litt "svidd", men den til kropp lukter ingen ting) Den er som sagt også farget så du ser hvor du har smurt deg
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 St tropez er den aller beste jeg har prøvd. Gir en naturlig fin farge og lukter heller vondt som mange av de andre gjør. Trekker rask inn i huden og er lett å få jevnt. Dyrevennlig er den å Fås kjøpt på apoteket (Apotek 1 tror jeg) Vita og Feelunique. På Feelunique får du den til halve prisen. Anonymous poster hash: 58127...773
vimsefrøken Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 De få gangene jeg bruker selvbruner er det alltid St. Tropez, gir en fin brunfarge, flasser ikke fort av som noen selvbrunere gjør, og gir ikke orange farge, men fin brunfarge hvor du selv kan justere hvor brun du ønsker å være, ved å enten blande den ut med St.Tropez body lotion, eventuelt påføre flere kvelder etter hverandre.
Gjest Gemini7 Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Veldig fornøyd med farge og lukt til St.tropez og fake bake!
Alvea Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2015 Ble til at jeg kjøpte denne: http://www.vita.no/kropp/selvbruning/sublime-bronze-bronze-gel-150-ml Nydelig farge!! :D Føler mer kjempefresh! Ikke antydning til oransje, men bare herlig sommerbrun hud! Ny favoritt <3 Takk for tips! Kjøpte først den "tinted", men den inneholdt glitter så jeg. Så jeg gikk tilbake til butikken å fikk bytta den til den jeg linket til. 1
Hikka Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 St.tropez er virkelig den aller beste! Men kjøp den hvite flaska i så fall, da den svarte gjerne blir litt for mørk på vinteren
MissPierce Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Ble til at jeg kjøpte denne: http://www.vita.no/kropp/selvbruning/sublime-bronze-bronze-gel-150-ml Nydelig farge!! :D Føler mer kjempefresh! Ikke antydning til oransje, men bare herlig sommerbrun hud! Ny favoritt <3 Takk for tips! Kjøpte først den "tinted", men den inneholdt glitter så jeg. Så jeg gikk tilbake til butikken å fikk bytta den til den jeg linket til. Den er kjempe god Beklager, glemte helt å si at den Tinted inneholder glitter. Jeg bruker den på da jeg synes den gir enda bedre farge enn den du byttet til. Glitteret forsvinner fort, så det har ikke vært noe proble for min del
Alvea Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2015 Den er kjempe god Beklager, glemte helt å si at den Tinted inneholder glitter. Jeg bruker den på da jeg synes den gir enda bedre farge enn den du byttet til. Glitteret forsvinner fort, så det har ikke vært noe proble for min del Åja Ca hvor fort forsvinner glitteret da? Og med bedre farge, mener du annen nyanse eller bare mørkere?
MissPierce Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Åja Ca hvor fort forsvinner glitteret da? Og med bedre farge, mener du annen nyanse eller bare mørkere? Synes den blir litt mørkere, og den gir farge med en gang man fører den på. Siden den alt er brun da man tar den på. Er den andre brun eller klar? Er mange år siden jeg brukte den. Jeg har ikke noe glitter igjen etter noen timer. Pleier å smøre meg om kvelden, og da er alltid glitteret borte om morgenen. Men kan ikke garantere at det gjelder for alle liksom Endret 23. januar 2015 av MissPierce
Alvea Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2015 Okei, tusen takk for svar Den jeg kjøpte er gjennomsiktig så du ser ikke hvor du har smurt. Men det er gel så den er lett å fordele og ga meg ingen problemer. Bortsett fra et parti på ryggen jeg ikke fikk smurt. Haha. Må vel spørre samboeren min om å smøre der neste gang ;p 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Okei, tusen takk for svar Den jeg kjøpte er gjennomsiktig så du ser ikke hvor du har smurt. Men det er gel så den er lett å fordele og ga meg ingen problemer. Bortsett fra et parti på ryggen jeg ikke fikk smurt. Haha. Må vel spørre samboeren min om å smøre der neste gang ;p Er disse fra loreal greie å smøre i ansiktet? Eller får man kviser? Anonymous poster hash: fe35a...4ea
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 De få gangene jeg bruker selvbruner er det alltid St. Tropez, gir en fin brunfarge, flasser ikke fort av som noen selvbrunere gjør, og gir ikke orange farge, men fin brunfarge hvor du selv kan justere hvor brun du ønsker å være, ved å enten blande den ut med St.Tropez body lotion, eventuelt påføre flere kvelder etter hverandre. Jeg er enig med deg. Jeg syntes også den er veldig god, og lett å påføre.
MissPierce Skrevet 24. januar 2015 #18 Skrevet 24. januar 2015 Er disse fra loreal greie å smøre i ansiktet? Eller får man kviser? Anonymous poster hash: fe35a...4ea Jeg får ikke noen kviser eller nupper så lenge jeg holder meg til annenhver dag. Bruker jeg den hver dag så kan jeg få noen. Bruker alle i ansiktet, selv om det kun står body på de. Å har ikke merket noe forskjell på det. Men dette er sånn det fungerer for meg da. Kan jo være annerledes for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå