Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg ENDELIG positiv el test! Men nå er jeg redd jeg mister sjansen! Vi hadde sex mandag og onsdag. Tok en el test i går på dagen, den var negativ.. og nå ble den nettopp positiv... Får ikke hatt oss på nytt før seint i kveld pga han jobber! Er det for sent da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg har forstått dette med testene skjer el 12-48 timer etter positiv test :)

Skrevet

Hvis jeg har forstått dette med testene skjer el 12-48 timer etter positiv test :)

Håper det!! Takk for svar😄

Skrevet

Det stemte det du sa😄

post-87480-181207_thumb.png

Skrevet

Kos dere i kveld ^^ så kjekt at den ble positiv :) veldig sein EL?

Skrevet

Kos dere i kveld ^^ så kjekt at den ble positiv :) veldig sein EL?

haha! Takk^^ Ja er på syklus dag 25!! Va sikker på at den aldri sku komme og sjansen denna mnd va null! Håpa det klaffe nå da!!😄 Venter mensen på sønnen min sin 2 års dag, håper det heller blir et søsken til han i presang i steden for mensen :P haha!!

Skrevet

Håper det blir en liten spire hos dere :)

Skrevet

Hvor lange sykluser har du? Jeg tester for EL denne måneden for første gang, litt for moro skyld for å bli kjent med kroppen. Jeg har 28-dagers sykluser og er nå på dag 13. Bare negative tester foreløpig.

Håper du blir gravid denne måneden, lykke til!

Anonymous poster hash: 1f54e...6be
Skrevet

Hvor lange sykluser har du? Jeg tester for EL denne måneden for første gang, litt for moro skyld for å bli kjent med kroppen. Jeg har 28-dagers sykluser og er nå på dag 13. Bare negative tester foreløpig.

Håper du blir gravid denne måneden, lykke til!

Anonymous poster hash: 1f54e...6be

Hei☺ Pleier å ligge på mellom 30-35 dager! Fikk positiv el test i går på syklus dag 25 :)

Takk for det, håper det klaffer for dere også😄

Skrevet (endret)

Ett spørsmål til🙈

Fikk negativ el test utpå dagen på torsdag, positiv test fredag formiddag og negativ test nå igjen kl. 14.00...

Skjer EL så fort?☺

post-87480-738304_thumb.jpg

Endret av camillasa
Skrevet

El skjer ikke før 12-48 timer etter positiv test, men de fleste har kun forhøyede "verdier" som gir utslag en kort periode ja.

Noen må teste flere ganger om dagen for å finne el og kort tid med utslag.

Med positiv test igår er det sannsynlig at du har el idag :)

Anonymous poster hash: 170c8...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...