camillasa Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 I dag fikk jeg ENDELIG positiv el test! Men nå er jeg redd jeg mister sjansen! Vi hadde sex mandag og onsdag. Tok en el test i går på dagen, den var negativ.. og nå ble den nettopp positiv... Får ikke hatt oss på nytt før seint i kveld pga han jobber! Er det for sent da??
Twisted87 Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Hvis jeg har forstått dette med testene skjer el 12-48 timer etter positiv test
camillasa Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2015 Hvis jeg har forstått dette med testene skjer el 12-48 timer etter positiv test Håper det!! Takk for svar😄
Frøkenanonym Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Kos dere i kveld ^^ så kjekt at den ble positiv veldig sein EL?
camillasa Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2015 Kos dere i kveld ^^ så kjekt at den ble positiv veldig sein EL? haha! Takk^^ Ja er på syklus dag 25!! Va sikker på at den aldri sku komme og sjansen denna mnd va null! Håpa det klaffe nå da!!😄 Venter mensen på sønnen min sin 2 års dag, håper det heller blir et søsken til han i presang i steden for mensen haha!!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Hvor lange sykluser har du? Jeg tester for EL denne måneden for første gang, litt for moro skyld for å bli kjent med kroppen. Jeg har 28-dagers sykluser og er nå på dag 13. Bare negative tester foreløpig. Håper du blir gravid denne måneden, lykke til! Anonymous poster hash: 1f54e...6be
camillasa Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2015 Hvor lange sykluser har du? Jeg tester for EL denne måneden for første gang, litt for moro skyld for å bli kjent med kroppen. Jeg har 28-dagers sykluser og er nå på dag 13. Bare negative tester foreløpig. Håper du blir gravid denne måneden, lykke til! Anonymous poster hash: 1f54e...6be Hei☺ Pleier å ligge på mellom 30-35 dager! Fikk positiv el test i går på syklus dag 25 Takk for det, håper det klaffer for dere også😄
camillasa Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Ett spørsmål til🙈 Fikk negativ el test utpå dagen på torsdag, positiv test fredag formiddag og negativ test nå igjen kl. 14.00... Skjer EL så fort?☺ Endret 17. januar 2015 av camillasa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 El skjer ikke før 12-48 timer etter positiv test, men de fleste har kun forhøyede "verdier" som gir utslag en kort periode ja. Noen må teste flere ganger om dagen for å finne el og kort tid med utslag. Med positiv test igår er det sannsynlig at du har el idag Anonymous poster hash: 170c8...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå