Gå til innhold

Fake it! Mousse fra Body Shop- bortkasta penger..!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd Self-Tan Mousse fra Body Shop,og var dessverre ett elendig kjøp..den virker ikke i det hele tatt.Brukte nesten 200 kr på et produkt som ikke gav noen resultater...føler meg rett og slett snytt. :-x Ble ikke brunere!!

Mine venninner har også prøvd den,og de er av samme oppfatning som meg..

Ikke kjøp den- det er bortkasta penger! Body Shop er faktisk ikke så bra som så mange skal ha det til... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
... Body Shop er faktisk ikke så bra som så mange skal ha det til... :veldigsur:

det er jo forskjell på produktene deres og om man liker dem eller ikke.

Jeg har ikke prøvd den, og kommer ikke til å gjøre det heller, men har kjøpt selvbruner der før som var veldig bra. Og sverger til sminken deres, synes den er veldig bra.

men produkter som ikke funker er det jo ikke vits i å prøve, så takk for informasjonen. :)

Skrevet

jeg har fake it - kremen. Den er kjempebra! blir fin gyllen brun og ikke orange.

Gjest Anonymous
Skrevet

kremen er kanskje bra,men ikke moussen!!!!

Skrevet

Jeg har bare prøvd kremen, den får jeg ikke noe farge av. Lukter dårlig gjør den og.

Gjest Ethereal
Skrevet

Som oftest må du påføre mer enn en gang før du ser farge. Det er fordi du skal unngå skjolder og at du blir oransje.

Skrevet

Tre ganger har heller ikke hjulpet.

Jeg har konkludert med at hele dritten er elendig.

Gjest gjest1
Skrevet
jeg har fake it - kremen. Den er kjempebra! blir fin gyllen brun og ikke orange.

Enig, den er veldig bra. Det jeg liker best ved den er at den ikke stinker selvbruningskrem! Lukter litt kvelden man påfører den, men etter en dusj er man luktfri, yey! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd fake-it kremen og den både lukter pyton og fungerer dårlig på meg.

Skrevet

jeg har også kremmen. synest det er grei. ble jo best i test hos tv2 hjelper deg for en tid tilbake. men lukter ikke noe godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

har påført den flere ganger-u ten å lykkes.den er elendig!

Skrevet
har påført den flere ganger-u ten å lykkes.den er elendig!
hmmmm merkelig.
Gjest Anonymous
Skrevet
Som oftest må du påføre mer enn en gang før du ser farge. Det er fordi du skal unngå skjolder og at du blir oransje.

har påført den flere ganger,men den virker aldri.alle jeg kjenner som har prøvd den mener det samme.problemet er ikke at den skjolder,den ikke gir noe farge!-og det er et problem,da kan den ikke akkurat kalles foret selvbruningsprodukt?!!!

selv om kremen vant testen på tv 2,betyr det ikke at moussen er like god :evil: :evil:

Skrevet

har påført den flere ganger,men den virker aldri.alle jeg kjenner som har prøvd den mener det samme.problemet er ikke at den skjolder,den ikke gir noe farge!-og det er et problem,da kan den ikke akkurat kalles foret selvbruningsprodukt?!!!

selv om kremen vant testen på tv 2,betyr det ikke at moussen er like god :evil: :evil:

sorrry mente ikke at mousen var bra har ikke testet den jeg.. var kremmen jeg mente.
Gjest gjest1
Skrevet

Husket plutselig den gangen jeg prøvde St. Tropez mousse, iiiik! Kanskje mousse og selvbruning ikke burde kombineres.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har moussen fra Body Shop, og den gir nesten ikke farge, enig der. Men etter to påføringer får jeg litt farge av den, og den ser veldig naturlig ut og går pent bort. Så jeg liker den når jeg bare skal ha pittelitt glød, men den er ikke noe å satse på om du vil ha mye farge. Egner seg ikke til leggene da.. kremen gir mer farge og er fornøyd med den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...