AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Har ei venninne som forguder dette merket, og ingenting er bedre enn dette. Hun har mange ganger prøvd å få meg til å kjøpe dette merket, men jeg nekter. Når det finnes rimeligere vaskemiddel osv. Men nylig hadde hun kjøpt vaskemiddel til klær og tøymykner til meg. Har brukt begge deler og må ærlig innrømme at jeg spyr av det, lukten er helt for jævlig og når klærne er tørre så lukter de ingenting. Fikk også oppvaskmiddel så jeg skulle bytte ut Yes, og okej jeg prøvde den også. Flere ganger mens jeg vasker opp må jeg ha mer, for det slutter å skumme så fort. Dette koster nesten 200 lapp og etter min mening er det ikke verdt det. Hva er det som gjør at mange skryter dette merket opp?Anonymous poster hash: fced6...09c
Ava Mae Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Eneste grunnen til at dette merke selger er fordi de ser fine ut på bloggebilder og aller helst fra de chabby chic`ete som har englevinger på dass. Er forøvrig helt enig med deg....
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Eneste grunnen til at dette merke selger er fordi de ser fine ut på bloggebilder og aller helst fra de chabby chic`ete som har englevinger på dass. Er forøvrig helt enig med deg.... Det har du helt rett i. Så mange bloggere som skryter av dette produktet, men nå har jeg prøvd dem òg og kan si at det suger!Anonymous poster hash: bb6d0...200
Dolce Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Fordi flaskene er ganske pene? (Hvis man liker stilen)
Gjest Margit Spat Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har hatt en av pumpesåpene på do (gave), og den var helt grei og luktet godt, men på ingen måte verdt prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå