AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Finnes det noen turer til Tyrkia, hvor man ikke må sitte på buss i 2-3 timer for å komme frem til hotellet? Hvilke turoperatører har dette? Gjelder badeferie med barn Anonymous poster hash: bd828...fce
caroprins Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Tar ca 1 time til Side. Både ving og star tour har hoteller der og om du leter etter hoteller I området rundt Antaliya og Belek så er det kort avstand til flyplass.
Athena27 Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Let etter hoteller i Antalya området. Jeg mener både Ving, Startour, Tyrkiareiser og Detour bl a har Antalya som destinasjon, og dermed har hoteller her. Da har du/dere en mye kortere busstur da flyplassen de fleste reiseoperatørene benytter flyr til Antalya. Ticket har kanskje også reiser hit, men jeg har aldri brukt Ticket selv så dette er jeg ikke sikker på.
Miss Lucky Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Det er ny flyplass utenfor Alanya. Gazipasa. SAS har direkte flygninger dit i alle fall, noen fra Oslo, Stavanger og Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå