AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei På nyttårsaften farget jeg håret hjemme med loreal nutrisse. Jeg har mørkblondt hår og ønsket lysblondt. Det fungerte så og si greit, men hadde litt ettervekst som ble litt rar farge på + håret underst ble mørkere enn det oppå. Igår prøvde jeg å farge det på nytt med bleking (fra swarskorf?) og det ble ikke noe bedre. Jeg får gulskjær i det, men vil heller ha det mer hvitt. Nå vurderer jeg og dra til frisør å få de til å fikse det slik som jeg vil ha det. Er det skadelig om jeg går til frisør imorgen? Altså 2 dager etter hjemmebleking og 2-3 uker etter hjemmefarging? Vil ikke ødelegge håret mitt, men vil ha et bedre resultat enn jeg har nå! Og om jeg drar til frisør, er det lurt å ta med et bilde av hårfargen jeg vil ha? Jeg ønsker meg forresten denne: http://www.cdn.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00994/Linni_Meister_994128a.jpg Anonymous poster hash: 8e404...398
mijaa Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Farging og bleking sliter voldsomt på håret, så jeg ville kanskje kuret det godt en stund før jeg gikk i gang med enda en runde bleking. Om det er gulskjær du vil bli kvitt, er det vel sølvshampoo (eller lilla? husker ærlig talt ikke, men det har garantert google svar på!) som er trikset
Aphrodite Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Lilla shampo og slutt å bleik det selv. Dra til frisøren, de kan hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Frisøren vi uansett nekte å gjøre noe på noen uker allikevel, fordi du nylig har vært igjennom hard kjemisk behandling. I mellomtiden får du bruke lilla-shampoo og balsam og kure det godt, med både fuktighet og protein-kurer... Anonymous poster hash: 0ee08...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå